Sunday, October 14, 2012

ျမန္မာျပကၡဒိန္တြက္နည္း (၄၃)

 
၆၊ ၃၊ ၄။ ဦးအုန္းႀကိဳင္၏ ျမန္မာ့ပကၡဒိန္သုေတသနက်မ္း မွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္

စာမ်က္ႏွာ ၁၃၆။     ။ ရက္ငင္စည္းကမ္းတစ္ခုမွာ ဒုတိယ၀ါဆိုလျပည့္ေန႔၌ တိထီျပည့္မျပည့္ကိုၾကည့္၍ ရက္ငင္သင့္မငင္သင့္ ဆံုးျဖတ္ရမည္ ဟု ဆို၏။ ဤစည္းကမ္းသည္ ဒုတိယ၀ါဆိုလျပည့္္ကိုသာ အဓိကထား၍ ရက္ငင္ေသာေၾကာင့္ ေလ်ာ္ကန္ေသာ ၀ါဒမဟုတ္ေခ်။ ရက္ငင္ႀကံဳ ေသာႏွစ္မ်ားသည္ တႏွစ္လံုး၏ လျပည့္လကြယ္ပကၡတိုင္းလိုပင္ တိထီမျပည့္ေခ်။ ထိုအခါ၌ရက္ငင္ေသာ္ တႏွစ္လံုး၏ ပကၡမ်ား အင္အား ေကာင္းလာ၏။ သို႔အတြက္ ဒုတိယ၀ါဆိုလျပည့္သာမဟုတ္။ တႏွစ္လံုး၏ လျပည့္လကြယ္ ပကၡမ်ားကိုၾကည့္၍လည္း ရက္ငင္သင့္၏။

 
စာမ်က္ႏွာ ၁၃၇။     ။ အခ်ိဳ႔ဆရာမ်ားသည္ ရက္ငင္ၿပိဳႀကံဳ၍ လလြန္ၿပိဳႏွစ္မႀကံဳေသာ္လည္း ရက္ခ်ည္းသက္သက္ငင္ရလွ်င္ အေကာင္းဆံုး၀ါဒ ျဖစ္၏။ ဤနည္းအရ ရက္ခ်ည္းသက္သက္ငင္ေပးလွ်င္ ၀ါမထပ္ေသာႏွစ္၊ ၀ါထပ္ေသာႏွစ္တိုင္း လျပည့္မ်ားတြင္ တိထီျပည့္သာမ်ား၍ တိထိ ၁၄ လံုးေအာက္ေလ်ာ့ေသာလမ်ား မပါႏိုင္ဟု ဆိုႏိုင္၏။ ဤ၀ါဒသည္ အလြန္ေကာင္းေသာ ၀ါဒျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႔ေသာ ၀ိနည္းဓိုရ္ ဆရာေတာ္အဖြ႔ဲတြင္ ပါ၀င္ေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ ေခတ္မီပကၡဒိန္ကို အလိုရိွေသာ္လည္း ေရွးထံုးကို မပယ္ရန္လည္း မိန္႔ေတာ္မူ၏။ သို႔အတြက္ ဤႏွစ္ဖက္စြန္းညီညြတ္ရန္ အလြန္ခဲယဥ္းေသာ ကိစၥျဖစ္၏။ ေ၀ါဟာရပကၡဒိန္တြင္ လျပည့္မ်ား တိထီျပည့္ရန္သာလွ်င္ ပဓာန ျဖစ္သည္။


စာမ်က္ႏွာ ၁၃၈။     ။ အထက္ေဖာ္ျပပါစည္းကမ္းမ်ားႏွင့္ မိမိတို႔လိုသလို ဆဲြယူႏုိင္ေသာ ၀ါဒမ်ားေၾကာင့္ ၀ါထပ္ရက္ငင္ ျပႆနာတြင္ ရက္ငင္သင့္မငင္သင့္ ျပႆနာသည္ အႀကိမ္ႀကိမ္ အျငင္းပြားခဲ့ၾကရသည္။ ဤစည္းကမ္းခ်က္မ်ားကို ေခတ္မီနည္းျဖင့္ မျပဳျပင္ေသးသမွ် ကာလပတ္လံုး အျငင္းပြားမႈမ်ားသည္ ဆက္လက္၍ အစဥ္ေပၚေပါက္ေနဦးမည္မွာ မလဲြေခ်။

 
စာမ်က္ႏွာ ၁၃၉။     ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေခတ္မီပကၡဒိန္ဟူသည္ ေအာက္ပါအခ်က္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စံုသင့္သည္ဟု ယူဆမိေပသည္။


၁။ သကၠရာဇ္ႏွစ္ဆန္းရက္မ်ားသည္ ျမန္မာေ၀ါဟာရပကၡဒိန္၏ ပဌမလျဖစ္ေသာ တန္ခူးလ၌သာ သႀကၤန္ႏွစ္ဆန္းရက္ က်ေစရမည္။

၂။ ကဆုန္လျပည့္ေန႔သည္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔၏ အလြန္အေရးႀကီးေသာ ေန႔ျဖစ္၏။ ျမန္မာျပည္၌ က်င့္သံုးေသာ ဗုဒၶေန႔သည္ ႏိုင္ငံျခား ဗုဒၶ ဘာသာ၀င္တို႔က်င့္သံုးေသာ ဗုဒၶေန႔ႏွင့္ ညီညြတ္ေစရမည္။

 ၃။ ၀ါမထပ္ေသာ သာမန္ႏွစ္မ်ား၏ ၀ါဆိုလျပည့္ရက္ ႏွင့္ ၀ါထပ္ေသာႏွစ္၏ ဒုတိယ၀ါဆိုလျပည့္ရက္မ်ား၌ ပုဏၰမီတိထီ ၁၅လံုးအတြင္း ရိွေစရမည္။

၄။ ေနၾကတ္ေသာရက္သည္ လကြယ္ရက္တြင္၎၊ လၾကတ္ေသာရက္သည္ လျပည့္ရက္တြင္၎၊ အစဥ္က်ေစရမည္။ သို႔ေသာ္ ေဒသႏ ၱရ ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ လဆန္းတရက္၌ေနၾကတ္ျခင္း။ လဆုတ္တရက္ေန႔၌ လၾကတ္ျခင္းတို႔ကို လက္ခံႏုိင္သည္။

၅။ ရက္ငင္ၿပိဳအႀကိမ္မ်ားသည္ အလိုအပို မရိွေစရ။ ယင္းရက္ငင္ကို ထိန္းသိမ္းေသာ ၁၉ ႏွစ္လထပ္ကိန္း၊ ေနလၾကတ္ကိန္းမ်ားႏွင့္ ညီညြတ္ေစရမည္။

            အထက္ပါ အခ်က္ႀကီး ငါးခ်က္ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ပကၡဒိန္သာလွ်င္ ေခတ္မီပကၡဒိန္ျဖစ္ေပမည္။ မည္သို႔ေသာနည္းႏွင့္ ျဖစ္ေစ၊ ႀကံစည္အားထုတ္သူ ပညာရိွမ်ား ေပၚေပါက္ရန္သာ အေရးႀကီးေပသည္။


စာမ်က္ႏွာ ၂၀၀။     ။ မူမွန္ပကၡဒိန္သည္ သူရိယသိဒၶႏ ၱတြက္ကိန္းျဖင့္ တြက္ၿပီးေသာ အၾကင္ေ၀ါဟာရမာသႏွစ္၌ ၃၅၄ ရက္ရိွ၏။ ထိုႏွစ္သည္ သာမန္ႏွစ္ျဖစ္ရေခ်မည္။ အၾကင္ႏွစ္၌ ၃၅၅ ရက္ရိွ၏။ ထုိႏွစ္သည္ ရက္ငင္ႏွစ္ျဖစ္ရမည္။ ရက္ခ်ည္းသက္သက္ငင္ရေပမည္။ အၾကင္ႏွစ္၌ ၃၈၄ ရက္ရိွ၏။ ထုိႏွစ္သည္ ၀ါထပ္ႏွစ္ျဖစ္၏။ ဤသို႔ကိန္းမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားသျဖင့္ ၀ိ၀ါဒ အျငင္းပြားရန္မလိုေပ။  

 
စာမ်က္ႏွာ ၂၀၃။     ။ မူမွန္ပကၡဒိန္၏ အက်ိဳးမ်ား


၁။ ကဆုန္လ၌ အစဥ္အျမဲ သႀကၤန္ကင္း၍ ျမန္မာေ၀ါဟာရပကၡဒိန္၏ ႏွစ္ဦးတန္ခူးလ၌သာ အစဥ္အၿမဲသႀကၤန္အတာကူး ႏွစ္ဆန္းရက္ က်သည္။  

၂။ ကဆုန္လျပည့္္၌ မူမွန္ေန႔ႏွင့္ ညီညြတ္သည့္အျပင္ ႏုိင္ငံျခားဗုဒၶဘာသာမ်ား က်င္းပေသာ ဗုဒၶေန႔ႏွင့္လည္း ညီညြတ္မည္။

၃။ ၀ါဆိုလျပည့္သည္လည္း တိထီအားေကာင္း၍ မုခ်လျပည့္္ႏွင့္ညီညြတ္ေသာႏွစ္မ်ား ျဖစ္လာေပမည္။ လျပည့္စန္းယွဥ္နကၡတ္မ်ားသည္ ႏွစ္စဥ္ထာ၀ရ မညီညြတ္ေစကာမူ၊ ညီညြတ္ေသာႏွစ္မ်ား၏။ ထုတ္လုပ္ၿပီးေသာ ပကၡဒိန္တို႔ထက္ ပိုမုိေကာင္းမြန္လာ၏။  

၄။ ေနၾကတ္ေသာေန႔သည္ လကြယ္ဥပုသ္ရက္ႏွင့္ လဆန္းတရက္၌ ေနၾကတ္၍ လၾကတ္ေသာအခါ၌ လျပည့္ဥပုသ္ရက္ႏွင့္ လဆုတ္တရက္၌ လၾကတ္သည္။

၅။ အထူးအေရးႀကီးဆံုးေသာအခ်က္မွာ ဤ မူမွန္ပကၡဒိန္” တြက္နည္းသည္ အႏွစ္ရာေထာင္မက တင္ႀကိဳတြက္ႏိုင္ေသာနည္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကမ ၻာသံုးပကၡဒိန္က့ဲသုိ႔ ႏွစ္ငါးရာ အိတ္ေဆာင္ပကၡဒိန္ တီထြင္ႏိုင္ေပသည္။

 
စာမ်က္ႏွာ ၂၀၅။     ။ ယခုအသံုးျပဳေသာ ပကၡဒိန္၏ ခြ်တ္ယြင္းခ်က္သည္ကား -


၁။ ကဆုန္လတြင္သႀကၤန္မကင္းေခ်။ သကၠရာဇ္ ၁၃၁၇ မတိုင္မီႏွစ္မ်ား၌ သံုးႏွစ္တခါ ႏွစ္ႏွစ္တခါ ကဆုန္လတြင္ သႀကၤန္ႏွစ္ဆန္း က်ခဲ့၏။  

၂။ ကဆုန္လျပည့္ ဗုဒၶေန႔သည္ ႏိုင္ငံျခားဗုဒၶေန႔ႏွင့္ တလကြာေသာႏွစ္မ်ားရိွေသာ္လည္း ျမန္မာဗုဒၶဘာသာမ်ားသည္ ကမ ၻာ့ဗုဒၶေန႔ႏွင့္ တလကြာလွ်က္ႏွင့္ပင္ ဗုဒၶေန႔က်င္းပေလ့ ရိွခဲ့ၾက၏။ ထို႔အျပင္ ကဆုန္လျပည့္သည္လည္း မုခ်လျပည့္၌ က်င္းပေသာႏွစ္မ်ား အလြန္နည္းပါး၏။ ကဆုန္လျပည့္သည္ ဗုဒၶေနပျဖစ္ပါလွ်က္ ပူေဇာ္ပဲြက်င္းပေသာအခါ မူမွန္ဗုဒၶေန႔မျဖစ္ျခင္းကို ဂရုမျပဳၾကေခ်။

၃။ ဒုတိယ၀ါဆိုလျပည့္၌ တိထီအားေကာင္း၍ အႆဠီွနကၡတ္မ်ားႏွင့္ လျပည့္စန္းယွဥ္ေစရမည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း ညီညြတ္ေသာႏွစ္မ်ား နည္း၏။

၄။ ေနလၾကတ္ေသာအခါ၌ ေ၀ါဟာရလဆန္း ႏွစ္ရက္၊ သံုးရက္မ်ား၌ ေနၾကတ္၍၊ လဆုတ္ ႏွစ္ရက္၊ သံုးရက္မ်ား၌ လၾကတ္ေသာရက္မ်ား ရိွေနျခင္းေၾကာင့္ သဘာ၀စႏၵရမာသႏွင့္ ေ၀ါဟာရမာသမ်ား မညီညြတ္မႈ ထင္ရွားလွေပသည္။

၅။ အထူးအေရးႀကီးေသာ အခ်က္သည္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တင္ႀကိဳတြက္ႏိုင္ေသာ ပကၡဒိန္မဟုတ္ေခ်။ အစိုးရခန္႔ေသာ ပကၡဒိန္ အႀကံေပး အဖဲြ႔ျဖင့္ လထပ္ရက္ငင္အဆံုးအျဖတ္ျပဳရန္ ႏွစ္ေပါင္း ငါးႏွစ္၊ ဆယ္ႏွစ္ခန္႔ လထပ္ရက္ငင္ႏွစ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို အေျချပဳ၍ ပကၡဒိန္ကို စီစဥ္ရ ေပသည္။

လထပ္ျခင္းနည္းလမ္းတြင္ ႏွစ္မ်ားမ်ားတင္ႀကိဳ၍ အဆံုးအျဖတ္ျပဳႏုိင္ေသာ္လည္း ရက္ငင္ေသာႏွစ္မ်ား အတြက္ကိုမူကား တင္ႀကိဳ၍ အဆံုးအျဖတ္ျပဳရန္ ခဲယဥ္းလွေပသည္။ တင္ႀကိဳ၍တြက္ေသာ္ အခ်ိန္ကုန္၊ စရိတ္ကုန္က် မ်ားေပသည္။ ႏိုင္ငံေတာ္ ပကၡဒိန္အႀကံေပးအဖဲြ႔ သည္ ႏွစ္ငါးဆယ္ပကၡဒိန္ စီစဥ္ေရးဆဲြခဲ့ရာ စရိတ္အေတာ္ပင္ ကုန္က်ခဲ့ေၾကာင္း သိရ၏။

 
၆၊ ၃၊ ၅။ ျပကၡဒိန္မွားျခင္း၏ အျပစ္


            ဆရာဦးအုန္းႀကိဳင္၏ ျမန္မာ့ပကၡဒိန္ သုေတသနက်မ္း စာမ်က္ႏွာ ၂၃၆ တြင္ ျပကၡဒိန္မွားျခင္း၏ အျပစ္မ်ားကို ေအာက္ပါအတိုင္း ေဖာ္ျပထားပါသည္။ အလြန္စဥ္းစားစရာေကာင္းလွသျဖင့္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပလုိက္ပါသည္။      

            ေအာက္ျမန္မာျပည္ ပကၡဒိန္အႀကံေပးအဖဲြ႔၏ ဥကၠ႒၊ ဟသၤာတၿမိဳ႔ သေျပပင္ေက်ာင္းတိုက္၊ ဦးေသာဘနအရွင္ စီရင္ေသာ ျမန္မာ ပကၡဒိန္ အစီအရင္ စာအုပ္ စာမ်က္ႏွာ ၁၂၁-၁၃၃ ပကၡဒိန္ အဓိက႑ (၅) တြင္ ေရးသားခ်က္မ်ား၏ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္မ်ားကို ေအာက္တြင္ ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပပါသည္။

ပကၡဒိန၀ိဓိက႑ ဟူေသာ မာတိကာဥေဒၵသ၏ နိေဒၵသစကားအစဥ္ကား ဤသို႔တည္း။

            ပကၡဒိန္မွားယြင္းလွ်င္ အခါေပးက်မ္းတို႔၌လာေသာ ရက္ယုတ္၊ ရက္ၾကမ္း၊ ရက္ေကာင္း၊ ရက္ျမတ္ေရြးခ်ယ္နည္းမ်ား မွားယြင္း၍ ေကာင္းေသာရက္လည္း မေကာင္းေသာရက္ျဖစ္မည္။ မေကာင္းေသာရက္လည္း ေကာင္းေသာရက္ျဖစ္မည္။ ေကာင္းေသာရက္၌ ေဆာင္ရြက္လွ်င္ အက်ိဳးရမည္။ မေကာင္းေသာရက္၌ ေဆာင္ရြက္လွ်င္ အက်ိဳးမၿပီး၊ ပ်က္စီးဆုတ္ယုတ္သည္ဟု ထိုက်မ္းတို႔၌ လာသည့္ အတိုင္း မေကာင္းေသာရက္၌ ေကာင္းေသာရက္ အမွတ္မွား၍ ေဆာင္ရြက္မိလွ်င္ အက်ိဳးမၿပီး၊ ပ်က္စီးဆုတ္ယုတ္မည္။ ေကာင္းေသာရက္၌ မေကာင္းေသာရက္ အမွတ္မွား၍ မေဆာင္ရြက္မိလွ်င္ အက်ိဳးမရျဖစ္မည္။ ပကၡဒိန္မူထား၍ အာဒိကပၸ၊ ဒါြဒရာသီစေသာက်မ္းအရ တူအပ္ သမွ် နကၡတ္၊ ဓာတ္တိုင္မွားမည္။ နကၡတ္ ဓာတ္တိုင္မွားလွ်င္ နကၡတ္၊ ဓာတ္စာမွားမည္။ မွားေသာနကၡတ္စာကို စားေသာက္သံုးေဆာင္သူ ဟူသမွ် မက်န္းမာ ေသေၾကပ်က္စီးမ်ားမည္။ တိုင္းသူျပည္သားတို႔ အက်ိဳးမရ။ ပ်က္စီးဆုတ္ယုတ္လွ်င္၊ ေသေၾကပ်က္စီးလွ်င္ အစိုးရမင္းတို႔ အခြန္အတုတ္ေလ်ာ့မည္။ မက်န္းမမာ၊ ဖ်ားနာျခင္းမ်ားလွ်င္ က်န္းမာေရးဌာန ေငြပိုမိုကုန္က်မည္။

            ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္၌ အေရွ႔ႏိုင္ငံသား၊ အေနာက္ႏိုင္ငံသား လူမ်ိဳးျခားတို႔ ၀င္ေရာက္ေနထိုင္ကုန္၏။ ျမန္မာလူမ်ိဳးတို႔သည္ ထိုလူမ်ိဳး ျခားတို႔ႏွင့္ စီးပြားေရး၊ ႀကီးပြားေရး၊ ပညာေရး၊ ဘာသာေရးတို႔၊ သာသနာေရးတို႔၌ ၿပိဳင္ဆိုင္ေနၾကရကုန္၏။ ဤသုိ႔ၿပိဳင္ဆိုင္ေနၾကရာ စီးပြားေရး၊ ႀကီးပြားေရး၊ ပညာေရး၌ မတုမယွဥ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ေအာက္တန္းက်ေစကာမူ ရတနာသံုးတန္ အမွန္အစစ္ကို ကုိးကြယ္ဆည္းကပ္ၾကရ သျဖင့္ ဘာသာေရး၊ သာသနာေရး၌ အထက္တန္းအက်ဆံုး ျဖစ္ကုန္၏။ ဤသို႔ အထက္တန္းက်ကုန္ေသာ လူမ်ိဳးတို႔၏ ပကၡဒိန္မွားယြင္း ေနသည္မွာ အလြန္ရွက္ဖြယ္ေကာင္းလွ၏။

            လူမ်ိဳးျခားတို႔က ျမန္မာပကၡဒိန္သည္ မမွန္ကန္။ ျမန္မာလူမ်ိဳး၊ ရဟန္းရွင္လူတို႔သည္ မိမိတို႔၏ ေန႔မွန္ရက္မွန္ကိုမွ် မသိၾကကုန္ဟု ျပစ္တင္မရံႈ႔မဲ့ ကဲ့ရဲ့ၾကကုန္၏။ ဤသို႔စသျဖင့္ ပကၡဒိန္မွားယြင္းျခင္းကား အျပစ္မ်ားေလစြ။

            ထိုမွတပါး “ေ၀ါဟာရာသီ၊ ပုဏၰမီ၌၊ မမီွနကၡတ္၊ မယွဥ္လတ္ေသာ္၊ မမတ္မေကာင္း၊ မိုဃ္းေလေစာင္း၍၊ အေပါင္းလူရွင္၊ ညိႈးပူပင္အံ့” ဟူေသာ အလံုနယ္ ေအာင္ခ်မ္းသာရြာ ထြက္ရပ္ေပါက္ အရွင္ဣႏၵာစရိယဆရာေတာ္၏ ေနမိတၱက၀ိဇၨာလကၤာရက်မ္းလာ စကားကိုေထာက္ရႈ၍ ပကၡဒိန္မွန္ကန္ျခင္း၏ အက်ိဳးကို သိကုန္ရာ၏။

 
၆၊ ၃၊ ၆။ ျပကၡဒိန္မွန္ျခင္း၏ အက်ိဳး


            ေရွးပညာရိွအဆက္ဆက္တို႔သည္ ပကၡဒိန္ႏွင့္စပ္၍ ဘုရင္ဧကရာဇ္မင္းျမတ္ထံ သံေတာ္ဦးတင္လႊာ ဆက္သြင္းေသာအခါတိုင္း ကိုယ္ေတာ္ျမတ္၏ အက်ိဳးေတာ္၊ စီးပြားေတာ္၊ သာသနာေတာ္ျမတ္၏ စီးပြားေတာ္၊ သားေတာ္အစဥ္၊ ေျမးေတာ္အဆက္၊ ျမစ္ေတာ္အညြန္႔ စီးပြား၊ ျပည္သူရဟန္းတို႔၏အက်ိဳး၊ အတိုင္းထက္အလြန္ ထြန္းလင္းရာသည့္အေၾကာင္းဟု သံေတာ္ဦးတင္ၾကကုန္သည္။

            ပကၡဒိန္မွန္ကန္လွ်င္ ရက္ယုတ္၊ ရက္ၾကမ္း၊ ရက္ေကာင္း၊ ရက္ျမတ္ေရြးခ်ယ္နည္းမ်ား မမွားမယြင္းမွန္ကန္မည္။ မွန္ကန္ေသာ ရက္ေကာင္းရက္ျမတ္၌ ေဆာင္ရြက္လွ်င္ အက်ိဳးစီးပြား မ်ားျပားကံုလံုမည္။ နကၡတ္တိုင္ထူမွန္၍ နကၡတ္ဓာတ္စာ မွန္မည္။ မွန္ေသာဓာတ္စာ ကို စားေသာက္သုံးေဆာင္သူဟူသမွ် က်န္းမာခ်မ္းသာ၍ ေသေၾကပ်က္စီး နည္းပါးမည္။

            တိုင္းသူျပည္သားတို႔ အက်ိဳးစီးပြားမ်ားျပား ကံုလံုလွ်င္ ဘုရင္ဧကရာဇ္ အက်ိဳးစီးပြားျဖစ္ထြန္းေတာ့သည္သာ။ မအူေလးရြာ ပညာရိွ ဆရာဦး၀င္းကား ပကၡဒိန္မွန္ကန္လွ်င္ မွန္ကန္ေသာ ဥတု၊ လ၊ ရက္၌ ၀ါဆို၊ ၀ါကပ္၊ ဥပုသ္၊ ပ၀ါရဏာျပဳရသျဖင့္ သာသနာေတာ္ အက်ိဳးရိွသည္ ဟု ဆိုသည္။ ဤသို႔လွ်င္ ပကၡဒိန္မွန္ကန္ျခင္းကား အက်ိဳးမ်ားေလစြ။
 

- - - - - x x x x x အခန္း (၆) ၀ါထပ္ရက္ငင္ ျပႆနာမ်ား ဤတြင္ၿပီးပါၿပီ။ x x x x x - - - - -

 
ဆက္ပါဦးမည္။

 
ေအးၿငိမ္း
၁၄ ေအာက္တိုဘာ၊ ၂၀၁၂ မြန္းလဲြ ၁၂း၁၅ နာရီ

No comments: