Tuesday, May 8, 2018

ဂီတစာဆိုမ်ားအား ဦးညြတ္ျခင္း

ကြ်န္ေတာ္ ဂီတအေၾကာင္း နားမလည္ပါ။ တူရိယာႏွင့္ပတ္သက္၍လည္း ဝါးလက္ခုပ္ေတာင္ ေျဖာင့္ေအာင္မတီးတတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ သီခ်င္းမ်ားကိုေတာ့ ႏွစ္သက္ပါသည္။ ျမန္မာသီခ်င္း၊ အဂၤလိပ္သီခ်င္း၊ တရုတ္သီခ်င္းစသည္တို႔ကို နားေထာင္ပါသည္။ အခြင့္ရတုိင္း သီခ်င္းဆိုတတ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္အသံက ေအာ္လိုက္တိုင္း ဘယ္ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားမွန္းမသိသျဖင့္ စိတ္ပ်က္စရာ ေကာင္းလွ၏။ ေဇာ္ဝင္းထြဋ္၏ "ဂႏၳဝင္စိမ္း" လိုသီခ်င္းမ်ိဳးကို စိတ္ရိွလက္ရိွ ေအာ္ပစ္လိုက္ခ်င္ေသာ္လည္း စုတ္ခ်ာလွေသာ အသံပါရမီေၾကာင့္ မေအာ္ႏိုင္။ (ဂႏၳဝင္စိမ္းကိုႏွစ္သက္ျခင္းႏွင့္ တံြေတးသိန္းတန္၏ ပန္းႏြယ္ကစိမ္းကို ႀကိဳက္ျခင္းမွာ ေရခ်ိန္အတူတူေလာက္ပင္ ျဖစ္၏။ ဤကား စကားခ်ပ္)

ကြ်န္ေတာ္က ေတာမွာေမြးေတာ့ ငယ္စဥ္က အလႉ၊ မဂၤလာေဆာင္မ်ားတြင္ ေလာ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ အသားကုန္ဟစ္တာ နားဆင္ခဲ့ ရသည္။ တံြေတးသိန္းတန္၊ ဟသၤာတထြန္းရင္၊ ဟသာၤတေအာင္တင္ဝင္း စသည့္သီခ်င္းမ်ားကို အလြတ္ရဖူးသည္။ သူတို႔ သီခ်င္းေလးမ်ားမွာ ႏွစ္သက္စရာျဖစ္၏။

ပုိးကုိက္ပါလာသည့္ . . . . . ပန္းကို . . . . . . . . . . ပြင့္လာေသာအခါ . . . . . ဥယ်ာဥ္မႉးမွာ . . . . . ပန္းတစ္ပင္လံုးကို . . . . . အျမစ္ပါမက်န္ေအာင္ . . . . . တူးဆြလို႔ ပစ္ရိုး မရိွခဲ့ပါ . . . . .

တြံေတးသိန္းတန္႔သီခ်င္းမ်ားကို ဆိုရတာ အေတာ္ေတာ့ ဂြက်သည္။ သူ႔သီခ်င္းသံစဥ္ႏွင့္ တီးလံုးမ်ားမွာ ခပ္ဆင္ဆင္ျဖစ္၍ တခါတေလ သည္သီခ်င္းဆိုရင္း ဟိုသီခ်င္း ေရာက္သြားတတ္၏။

၁၉၈၂ ခုႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ ခရမ္းေခ်ာင္းတူးေဖာ္ေရး လူငယ္လုပ္အားေပး ပါသြားစဥ္ စခန္းသိမ္းပဲြ၌ အဆိုအကမ်ားျဖင့္ ေဖ်ာ္ေျဖၾက၏။ (ထိုစဥ္က "ဗ်တၱလိုပန္းဆက္သမားပါကြယ္" သီခ်င္းကိုဆိုခဲ့ေသာ သူငယ္ခ်င္း စိုးနီကို သတိရမိပါေသး၏။ စိုးနီႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ အလြန္ခင္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။) လုပ္အားေပးထဲမွ တစ္ေယာက္က တံြေတးသိန္းတန္၏ "ကိုယ္ရယ္၊ မင္းရယ္၊ ပိေတာက္ရယ္" ကို ဆို၏။ စတံုးက "ကိုယ္ရယ္၊ မင္းရယ္၊ ပိေတာက္ရယ္" ႏွင့္စၿပီး ဆံုးေတာ့ "အခ်စ္တစ္ပဲြ၊ စစ္ပဲြတစ္ရာ" ႏွင့္ ဆံုးေလသည္။ နားေထာင္ေနသည့္ ပရိသတ္ေတာင္ အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ သီခ်င္းလဲြေနမွန္း ေျပာျပမွ သိ၏။  ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔လို မၾကာခဏမွားဖူးသည္။

သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ဘို႔ရာ ဂီတသံစဥ္သာမက ေတးသီခ်င္းစာသားမ်ားလည္း လုိ၏။ ေတးသီခ်င္းစာသားမရိွက သီခ်င္းမျဖစ္ႏိုင္။ ေတးသီခ်င္းစာသားမ်ားဟူသည္ ရိုးရိုးစာသားႏွင့္ မတူေၾကာင္း ေျပာေနစရာကို မလိုပါ။ ေတးသီခ်င္းဟူသည္ ကဗ်ာတစ္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္၏ မဟုတ္ေလာ။ ေတးသီခ်င္းစာသားကေလးမ်ားမွာ ေသေသခ်ာခ်ာ သိရေလ တန္ဘိုးရိွေလျဖစ္၏။

ေနာက္ၿပီး သီခ်င္းစာသားႏွင့္ သံစဥ္ လိုက္ဖက္ရန္လည္း လုိေပသည္။ "ရဲရဲေတာက္ ဒို႔ဗမာေတြ" ဆိုသည့္ စစ္ခ်ီသီခ်င္းကို အိေညာင့္ အိေညာင့္ ဆိုလို႔မရ။ အားႏွင့္မာန္ႏွင့္၊ တစ္ခါတည္း ဓားႏွင့္ တက္ခုတ္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာေအာင္ ဆိုရတာ ျဖစ္သည္။ သည္သီခ်င္းမ်ိဳးမွာ ဆိုရသူေရာ၊ နားဆင္ရသူမ်ားပါ ဇာတိေသြးဇာတိမာန္မ်ား တက္ၾကြကာ ၾကက္သီးတဖ်င္းဖ်င္း ထလာသည္ထိ ျဖစ္၏။

သို႔ေသာ္ အလြမ္းအေဆြးသီခ်င္းကို Rap ေတးသြားႏွင့္ဆိုလိုက္သည့္အခါ ငါးပါးေမွာက္ေလေတာ့၏။ (ခင္ေမာင္တိုးသီခ်င္းကို ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း ဆုိတာကို မရည္ရြယ္ပါခင္ညာ။ တိုက္ဆုိင္သြားလွ်င္ ခြင့္လႊတ္ပါ။)

ကိုယ္ပုိင္သံစဥ္ျဖစ္ေစ၊ ေကာ္ပီျဖစ္ေစ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ေတးသီသူမ်ားကို အေလးအျမတ္ျပဳပါသည္။ ေကာ္ပီသံစဥ္ပင္ျဖစ္ေစ ထိုသံစဥ္ႏွင့္လိုက္ေအာင္ ျမန္မာေတးစာသားမ်ား သီကံုးရေသးသည္မဟုတ္ေလာ။ ဥပမာ - အယ္လ္ခြန္းရီ၏ ABBA ေကာ္ပီသီခ်င္း မ်ား၊ ေဇာ္ဝင္းထြဋ္၏ ရြက္လႊင့္ျခင္း သီခ်င္းမ်ားကို နားေထာင္ၾကည့္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အလြန္ႏွစ္သက္ေလသည္။ ေကာ္ပီသီခ်င္းမ်ားကို ႏွာေခါင္းရံႈ႔သူမ်ားထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ္ မပါပါ။ သူ႔ေတးသြားကို ႏွစ္သက္၍ ကိုယ့္ဘာသာစကားႏွင့္ ျပန္သီကံုး ၾကသည္မွာ ဘာမွားပါသနည္း။ ဤလိုသီကံုးမႈသည္ ျမန္မာတြင္သာမက တစ္ကမၻာလံုး၌ ရိွေလသည္။

ေတးစကားလံုးဆိုသည္မွာ သာမန္စာလံုးမ်ားမဟုတ္။ ဂီတစာဆုိတို႔၏ ႏွလံုးသည္းပြတ္အတြင္းမွ စီးက်လာသည့္ ရတနာ ကေလးမ်ား ျဖစ္၏။ ရတနာဟူသည္ လူအမ်ားႏွစ္သက္သည့္ အရာျဖစ္သည္ ဟု အဓိပၸာယ္ရိွ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ ရတနာလံုး ကေလးမ်ား သီကံုးထားသည့္ ေတးသီခ်င္းမ်ားကို လူအမ်ား ႏွစ္သက္ၾကျခင္းျဖစ္ေလသည္။

ကြ်န္ေတာ္အလြန္ႏွစ္သက္မိေသာ ေတးစကားလံုးမ်ားတြင္ ပန္းရည္ဘဏ္တိုက္ ဟူေသာ စကားလံုးေလးမွာ ထိပ္ဆံုးကပါ၏။
ဒါျဖင့္ ဘယ္သီခ်င္းစာသားကို အႀကိဳက္ဆံုးလဲ ဟု ေမးလာလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ မေျဖတတ္ပါ။ ဟိုးယခင္က ေမရွင္၏ ေက်းေစတမန္ ကိုႀကိဳက္သလို လူခြ်န္လူေကာင္းကိုလည္း ႀကိဳက္ခဲ့သည္။ စစ္ေသြးေတြက . . . . တေဝေဝ . . . . ။ လွသဗ်ာ။ သီကံုးထားတာေလး။ မာမာေအး၊ တင္တင္ျမ၊ ရီရီသန္႔၊ ခ်ိဳၿပံဳး . . အို၊ အမ်ားႀကီးဆိုမွ အမ်ားႀကီးပါ။ (သည္းခံပါခင္ဗ်ာ။ သီခ်င္းေရးသူမ်ားကို ဂုဏ္ျပဳလုိေသာ္လည္း သီဆိုသူကိုသာ အတိအက်မွတ္မိၿပီး ဂီတစာဆိုမ်ားကို ေသေသခ်ာခ်ာမမွတ္မိ၊ သီခ်င္းအေတာ္မ်ားမ်ား၏ သီခ်င္းေရး ဆရာမ်ားကိုလည္း မသိေသာေၾကာင့္ သူတို႔နာမည္မ်ားကို မေရးႏုိင္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။) ေတးေရးသူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ မသိပါ။

သူ႔သီခ်င္းေလးမ်ားကို ခ်စ္မိ၍ တံြေတးသိန္းတန္၏ သီခ်င္းမ်ားကိုသီဖဲြ႔သူ ဂီတစာဆိုေသာင္းတင္ေ႒းကို ကြ်န္ေတာ္ အေတာ္ အထင္ႀကီးေလးစားမိ၏။ ေနာက္ၿပီး ဂီတစာဆို ဟသၤာျမင့္ေငြ၊ ေမာင္ေၾကးမံု။ ပေလးဘိြဳင္သန္းႏိုင္၏ သီခ်င္းမ်ားကို ေရးသူ သုခမိန္လိႈင္ႏွင့္ယံယံ။ ကိုေလးလြင္။ စိုင္းထီးဆိုင္၏ သီခ်င္းမ်ားကို ဒိုင္ခံေရးသူ စိုင္းခမ္းလိတ္။ (ႀကံဳတုန္းၾကြားရလွ်င္ တကၠသိုလ္ ဆရာဆရာမမ်ား အထူးမြမ္းမံသင္တန္းတြင္ ဆရာစိုင္းခမ္းလိတ္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဆံုခဲ့ဖူးပါသည္။ ႏႈတ္ခမ္းေမြးသဲ့သဲ့ႏွင့္ ဆရာ့ပံုစံမွာ သူ႔သီခ်င္းကေလးမ်ားလိုပင္ အလြန္ေအးေအးေဆးေဆး ရိွလွ၏။) သည္ဂီတစာဆိုမ်ားကား အလြန္အဖိုးတန္လွေသာ ရတနာမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္ အလြန္လွပေသာ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည့္ "အညာပုဂံဘုရားဖူး" ဖန္တီးရွင္ ေရနံ႔သာ ဝင္းေမာင္။

၁၉၉၇ ဒီဇင္ဘာလတြင္ ကြ်န္ေတာ္ စိုက္ပ်ိဳးေရးတကၠသုိလ္မွ ထြက္လာၿပီးေနာက္ စင္ကာပူမသြားမီစပ္ၾကား ကိုဖိုးခြား၏ ျမန္မာ ဆီလီကြန္ဗဲေလးတြင္ အလုပ္ဝင္လုပ္သည္။ မ်ားမၾကာမီ ေမာင္ေၾကးမံု၏သား ခန္႔ေခ်ာလည္း အလုပ္ဝင္လာေလရာ သူႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ရ၏။ တစ္ေန႔တြင္ ခန္႔ေခ်ာ၏ ညီလား၊ အစ္ကုိလား တစ္ဦး ကြယ္လြန္ေလရာ အသုဘသြားရင္း ဂီတစာဆို ေမာင္ေၾကးမံုတို႔အိမ္ ေရာက္ဖူး၊ ဆရာႏွင့္ ကိုယ္တိုင္ ေတြ႔ဖူးရေလ၏။ အသုဘရႈလာသည့္ သုေမာင္ႏွင့္လည္း ဆံုဆည္းရသည္။ ထိုစဥ္က သူတို႔အိမ္မွာ ေက်ာက္ေျမာင္းထဲတြင္ ရိွေလသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝတြင္ ဂီတစာဆိုတစ္ဦးႏွင့္ ပက္ပင္းတိုးဖူးသည္မွာ ဤတစ္ႀကိမ္သာ ရိွခ့ဲဖူး၏။

ကြ်န္ေတာ္က သီခ်င္းခ်စ္သူျဖစ္သျဖင့္ စစ္ခ်ီသီခ်င္းမ်ားမွအစ ေရႊမန္းတင္ေမာင္၏ ေအာင္ပါေစသီခ်င္း အလယ္ (သူက ဆုိရတာ အားရပါးရရိွလွသည္။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္အသံႏွင့္မကိုက္။ ကိုေအာင္ကိုကုိခ်စ္မွ အျပတ္ဟဲႏိုင္သည္။ ဤကား စကားခ်ပ္။) ျပည္ထြန္းေရႊ၏ မီးေဘးေရွာင္ မေလာင္ခင္တား အဆံုး . . အားလံုး ႀကိဳက္သည္ခ်ည္းျဖစ္၏။

ေၾသာ္ ေမာင္တို႔အညာမွာ . . တမာပင္တန္းေတြနဲ႔ . . . ထန္းပင္ ထန္းေတာ . . လြမ္းေမာစရာပဲ . . ေရႊဂုံသူရယ္ . . ေရႊဂံုသူရယ္ . . . . ဆိုတာကိုလည္း ႀကိဳက္သည္။ ကိုင္ဇာ၏ လူတကာထဲမွာေတာ့ . . . . . ဘယ္သူနဲ႔မွလည္း . . . မတူပါဘူး . . . . ဆိုသည့္ ေယာနသံစင္ေယာ္ ကိုလည္း ႀကိဳက္သည္။ ထူးအိမ္သင္၏ အိပ္ယာထဲကထ . . . ေန႔တိုင္းငါေရာက္ေနက် . . . . စသည့္ တစ္ေန႔စာ အလဲြမ်ား၊ ညီေလးေရ စသျဖင့္ အကုန္ႀကိဳက္သည္။ စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ား၊ ခင္ေမာင္တိုး အုိ . . ကြ်ႏု္ပ္ႀကိဳက္တာ ေတြသာ အကုန္ခ်ေရးရပါမူ ဘုတ္အုပ္ႀကီးတစ္အုပ္စာေလာက္ ျဖစ္သြားလိမ့္မည္။

သတင္းစာထဲတြင္ ဤပဲြကို ကာယကံရွင္မသိဘဲ စီစဥ္သည့္အတြက္ ဘာျဖစ္သည္၊ ညာျဖစ္သည္ႏွင့္ ေၾကာ္ျငာမ်ား ထည့္ၿပီး သကာလ ခင္ေမာင္ထူးႏွင့္ ေမဆြိတို႔၏ စိတ္ေရာင္စံုေတးစီးရီးေလး ေပ်ာက္ခ်င္းမလွ ေပ်ာက္သြားရျခင္းကိုမူ အလြန္ဝမ္းနည္းမိပါ သည္။ ထိုစီးရီးထဲမွ သီခ်င္းေလးမ်ားမွာလည္း အေတာ္ေကာင္း၏။ ကြ်န္ေတာ္လိုက္ရွာၾကည့္ေတာ့ စီးရီးတစ္ခုလံုး စုစည္းထားတာ မေတြ႔ရ။ အထူးသျဖင့္ ေမဆိြႏွင့္ခင္ေမာင္ထူးတို႔၏ စိတ္ေရာင္စံု ျဖစ္ပါသည္။ လံုးဝ ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လိုက္ ၾကသည္ထင္၏။ ထုိအထဲမွ တစ္ပုဒ္ကို ခင္ေမာင္ထူးက မႏၱေလးက်ံဳးေဘးတြင္သီဆိုကာ နႏၵာလိႈင္သရုပ္ေဆာင္ထားေသာ သီခ်င္းမွာမူ အေတာ္မိုက္ေလသည္။ ေရႊမန္းသူေလးျဖစ္၏။ (ထုိေတးစီးရီး လက္ဝယ္ရိွသူမ်ား ျပန္လည္ေဝငွေပးၾကပါ။)

သို႔ဆိုလွ်င္ အဘယ္သီခ်င္းမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္မႀကိဳက္သနည္း။
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရလွ်င္ ဧယဥ္က်ဴးသည့္ ငိုခ်င္းမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္မႀကိဳက္ပါ။ ၾတာခ်င္း၊ ဒံုးခ်င္း၊ ညည္းခ်င္း စသည္တို႔အနက္ ငိုခ်င္းသည္လည္း အႏုပညာတစ္ခုပင္ျဖစ္၏။ ေသတာကို တဖဲြ႔တႏြ႔ဲငိုျပတာ ျဖစ္ပါသည္။ ဘုန္းႀကီးပ်ံမ်ားတြင္ ငိုခ်င္းကို ထည့္သြင္းတတ္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ မၾကည့္ဖူးခဲ့ပါ။ ဗီဒီယို စသည္တို႔တြင္ ျမင္ဖူးပါသည္။

အႏုပညာဟူသည္ ဖန္တီးမႈျဖစ္၏။ ၎သည္ စိတ္ခံစားမႈႏွင့္လည္း တိုက္ရိုက္ဆက္ႏြယ္ေနသည္။ ႏွလံုးသားခံစားမႈမပါဘဲ လက္ရာေျမာက္အႏုပညာတစ္ခု မျဖစ္ႏိုင္။

ဝမ္းနည္းစရာေကာင္းသည္မွာ အႏုပညာရွင္မ်ား၏ ေနဝင္ခ်ိန္ ျဖစ္ပါသည္။ တခ်ိန္က လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ေက်ာ္ၾကားခဲ့သည့္ အႏုပညာရွင္မ်ား၊ ခ်ိဳ႔ခ်ိဳ႔တဲ့တဲ့ႏွင့္ လူမသိသူမသိ ကြယ္လြန္သြားရသည့္ သတင္းမ်ား ၾကားသိရသည့္အခါ ကြ်န္ေတာ္ အလြန္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိပါသည္။

ထိုအထဲတြင္ အထက္၌ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ ပန္းရည္ဘဏ္တိုက္ ဖန္တီးရွင္လည္း ပါပါသည္။ ပန္းရည္ဘဏ္တိုက္ ဖန္တီးရွင္ကို လူအေတာ္မ်ားမ်ား မသိၾကပါ။ ျပည္ဘက္က ဆုိလား။ ကြ်န္ေတာ္သည္ပင္လွ်င္ နာမည္ေမ့ေနပါၿပီ။ သူလည္း ဆင္းဆင္းရဲရဲႏွင့္ ကြယ္လြန္သည္ဆိုလား။ ေရဆင္းတြင္ရိွစဥ္က ကိုေအာင္လိႈင္ ေျပာဖူးပါသည္။ အတိအက်မသိပါ။

ေခတ္မ်ား မည္မွ်ေျပာင္းသြားသည္ျဖစ္ေစ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သီခ်င္းဖန္တီးရွင္၊ ဂီတစာဆိုမ်ားကို ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုး၊ တန္ဘိုးထား ေနမည္သာ ျဖစ္ပါသတည္း။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ေအးၿငိမ္း

၈ ေမလ၊ ၂၀၁၈

စိတ္ေရာင္စံု link
https://phyuniwarpyar.blogspot.sg/2014/12/blog-post_57.html?m=1

Naing Linn Soe ပန္းရည္ဘဏ္တုိက္က ကန္ျမဲ (ကျမဲ) ဦးေအးေက်ာ္ပါ၊ သီရိမဂၤလာ၊ အညာေျမ၏၊ မ႑ိဳင္ ေတာင္သုံးလုံးဆုိင္ အစရွိေသာ ပုပၸါးေတာင္သီးခ်င္း၊ ရုပ္ေသးပြဲ သြားရေအာင္ စတဲ႔ သီခ်င္းေတြေရးခဲ႔သူပါ။

Sein Mya ေမာင္ႀကီးျပန္လာၿပီေထြးညိဳ၊၊ ကိုယ္ရယ္မင္းရယ္ပိေတာက္ရယ္၊အခ်စ္တစ္ပဲြ စစ္ပဲြတစ္ရာ၊ခ်စ္သည္းဘယ္ခါရိွပါ့မယ္ စသျဖင့္ အမ်ားစုကို ေသာင္းတင္ေ႒း ေရးခဲ့တာမွန္ပါတယ္၊ေဆာင္းရယ္ႏွင္းရယ္ခ်စ္သူရယ္ ကေတာ့ ဆရာလွထြဋ္ လက္ရာပါ၊ ခ်စ္ရက္႐ွည္႐ွည္ အင္းယားေျမကေတာ့ ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ ေရးဖြဲ႔ခဲ့တာပါ။

ကန္ ျမဲ ေအး ေက်ာ္ ဟု သိရပါသည္ ။
ဇဂ်မ္ းႏွင္ ့ကန္ ျမဲမွာ တစ္ ဆက္ တည္ းျဖစ္ ပါသည္ ။
ဆရာတင္ မိုး၏ဇာတိျဖစ္ ၿပီး သူရဲ႕ႏြားတဲထဲတြင္ ေရးဖြဲ႔ခဲ့သည္ ဟု ဆရာတင္ မိုး၏ညီအရင္ းႏွင္ ့ ေကာ့ ေသာင္ းတြင္ ဆုံခဲ့သူ ရဲ ေက်ာ္ သူရ၏ပို႔စ္ တြင္ ဖတ္ ခဲ့ဘူးပါသည္ ။

ျမင္းျခံခ႐ုိင္၊ေတာင္သာၿမိဳ႕နယ္၊ကန္ျမဲရြာ ျဖစ္ပါတယ္၊

Sein Mya တြံေတး သိန္းတန္ရဲ႕ အေက်ာ္ၾကားဆုံးသီခ်င္းမ်ားကို ေရးသားသူမွာ တံြေတးသိန္းတန္ ကိုယ္တိုင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္၊
ေထြးညိဳ၊၊ ႏွမလက္ေလ်ွာ့ေနေလေတာ့ ၊ ပန္းႏြယ္ကစိမ္း၊ အသီးတစ္ရာ အညႇာတစ္ခု၊ အေမ့ပါးက သနပ္ခါး၊ ေလးဆယ္ေက်ာ္အခ်စ္၊ေမတၱာမီးအိမ္၊ဖိုးလမင္း ကိုေအာင္သြယ္ခိုင္းမယ္ စသျဖင္ ့ .. ။

No comments: