ရန္ကုန္ - မႏၱေလးလို အေ၀းေျပးကားမ်ားကေတာ့ ဘီအမ္လို၊ ဟီးႏိုးလို
ဘတ္စ္ကားႀကီးမ်ားျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ဘတ္စ္ကား ဆို၍လည္း အထင္မႀကီးပါႏွင့္။ သူလည္း ၀န္စည္စလယ္မ်ားကို
ကားတြင္းကားျပင္ မခ်ိမဆန္႔တင္တာသာ ျဖစ္ပါသည္။ လူမ်ားမ်ားတင္ႏိုင္ရန္ မူလပါလာေသာ ခံုမ်ားအားလံုးကိုျဖဳတ္၍
ျမန္မာမႈျပဳ၏။ ထို ျမန္မာမႈျပဳထားေသာထိုင္ခံုမ်ားမွာ ပီဘိ ဘုရားစူးရပါေစ့ ထိုင္ခံုမ်ားျဖစ္၏။
ခရီးရွည္လိုက္ပါစီးနင္းရမည့္ သူမ်ားအတြက္ ျပင္ထားသည့္ သစ္သားထိုင္ခံုမ်ားမွာ
ဗ်က္ ၈ လက္မေလာက္သာ ရိွ၏။ ေနာက္ၿပီး ေရွ႔ခံုႏွင့္ေနာက္ခံုကို ပီဘိ က်ဥ္းက်ဥ္းကေလး လုပ္ေပးထားသည္။
ထုိင္လိုက္လွ်င္ ေရွ႔ခံုေနာက္မွီႏွင့္ ဒူးႏွင့္ တုိက္ေန သည္။ ထုိင္ခံုအက်ယ္မွာလည္း
ကြ်ႏု္ပ္တို႔လို လူဗလံကေလးမ်ားအတြက္ရည္စူးၿပီး ဒီဇုိင္းဆဲြထားသျဖင့္ နည္းနည္း ၀သူမ်ား
ထုိင္လုိက္လွ်င္ ၀ါးလံုးေခါင္းထဲ ဆင္၀င္သကဲ့သို႔ ရိွေခ်သည္။ ၀သူႏွစ္ေယာက္ ယွဥ္ထိုင္ဘို႔ရာ
ဘယ္နည္းႏွင့္မွ အဆင္မေျပ။
ကြ်ႏ္ုပ္တို႔တုိင္းျပည္မွ စီးပြားေရးပညာရွင္မ်ားကား လူမ်ားအတြက္
နည္းနည္းမွ ထည့္စဥ္းစားေဖာ္မရ။ ကားေပၚတြင္ စီးနင္း လုိက္ပါမည့္သူမ်ားကို က်ည္ဆံမ်ားက့ဲသို႔သေဘာထားလွ်က္
ကားေပၚလူတင္သည့္အခါ က်ည္ကပ္မ်ားအတြင္း က်ည္ဆံမ်ား ထိုးထည့္သကဲ့သုိ႔လည္းေကာင္း၊ ၾကက္ျခင္းမ်ားအတြင္း
ၾကက္မ်ားထည့္သကဲ့သုိ႔လည္းေကာင္း အတင္းထိုးထည့္တာ ျဖစ္သည္။
ေနာက္ၿပီး ေဘးမွထိုင္ခံုမ်ားတြင္ တင္ရတာ အားမရ။ အလယ္ခံုဆိုတာ
လုပ္လုိက္ေသး၏။ ထိုအလယ္ခံုဆုိသည္မ်ားမွာလည္း ပီဘိ ထိုင္လို႔ရသည္ဆိုရံုကေလး လုပ္ေပးထားတာျဖစ္သည္။
ကားေပၚမွာ ဘယ္ေနရာမွာမွ ထိုင္စရာမရိွေတာ့ဘူးလား။ ကိစၥမရိွ။
ေနာက္ဘက္တြင္ ေျခနင္းခံုရိွေသးသည္။ ေယာက်္ား ဘသားေရာ၊ မိန္းမဘသားမ်ားပါမက်န္ ေျခနင္းခံုေပၚ
တဲြလဲြခို လိုက္ၾကသည္။ ခရီးသည္မည္မွ်လာသည္ျဖစ္ေစ၊ မတင္ႏိုင္ေတာ့ဆုိတာ မရိွေစရ။ ေျခနင္းခံုမွာ
နင္းလို႔မရေတာ့လွ်င္ ကားေဘးမွာ တဲြလဲြခို လိုက္လို႔ရေသးသည္။
ဘာ၊ အက္ဆီးဒင့္၊ ဟုတ္လား။ မပူပါႏွင့္ခင္ဗ်ား။ ကားေပၚကျပဳတ္က်ရေလာက္ေအာင္
ျမန္လွသည္မဟုတ္ပါ။ ကားကျမန္ျမန္ ေမာင္းလို႔ရသည္ဆိုေစ။ လမ္းမွာ ခ်ိဳင့္ခြက္အျပည့္ႏွင့္ျဖစ္သျဖင့္
တစ္နာရီ ၁၅ မိုင္ႏႈန္းေလာက္သာ ေမာင္းလုိ႔ရ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ နာရီ၀က္ေလာက္ေမာင္းရမည့္ခရီးကို
၃ နာရီေလာက္ ၾကာေလသည္။ ထုိကားသည္ပင္လွ်င္ တစ္ေန႔လံုးမွ တစ္စီးသာရိွ၏။
အိုင္သျပဳမွ ဟသၤာတသုိ႔ တိုက္ရိုက္ကားျဖင့္သာမက ခေမာက္စုမွလည္း
သြားလို႔ရေသး၏။ အိုင္သျပဳမွ ခေမာက္စုသုိ႔ ကားျဖင့္သြား။ ခေမာက္စုကေန ဟသၤာတသုိ႔ ရထားဆက္စီး။
သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ဟသၤာတကားမမီမွသာ ခေမာက္စုလမ္းကို ေရြးပါသည္။ သူက လမ္းေထာင့္သကိုး။
မနက္ပိုင္း ဟသၤာတသို႔လာသည့္ကားမွာ ေန႔ခင္း ၃ နာရီေလာက္ဆိုလွ်င္
အိုင္သျပဳသို႔ ျပန္ပါသည္။ ဘယ္အခ်ိန္ကားထြက္မလဲ မေမးပါႏွင့္။ သူတို႔ကုန္ျပည့္သည့္အခ်ိန္မွ
ထြက္မည္။ ဘာမွမေ၀းလွေသာ ဟသၤာတကိုသြားဘို႔ရာ မနက္အေစာႀကီးထရ သကဲ့သို႔ ျပန္ေတာ့လည္း မိုးခ်ဳပ္မွ
ျပန္ေရာက္သည္။ လမ္းတြင္ ဟိုေစာင့္၊ သည္ေစာင့္ႏွင့္ အခ်ိန္မ်ား အလြန္ကုန္လွသည္။
လမ္းတြင္လည္း သက္ေတာင့္သက္သာ လုိက္ရသည္မဟုတ္။ တစ္ေယာက္ေယာက္က
ကုန္မ်ားႏွင့္ဆင္းသည္ ဆုိၾကပါစို႔။ ထုိကုန္မ်ားကို ခ်ဘို႔ရာ တစ္ကားလံုးမွလူမ်ား ေအာက္ဆင္းၾကရသည္။
ေနာက္ၿပီး ကုန္မ်ားကို ေမႊေႏွာက္ရွာေဖြခ်။ အေပၚ ျပန္တက္။ ကားေပၚျပန္တက္ေတာ့လည္း ျပႆနာမ်ားလိုက္ေသး၏။
ဟဲ့၊ အဲဒါ ငါ့ေနရာ။
ေအာင္မာ၊ ေကာင္မ လူပါး၀လို႔၊ ငါအရင္ေရာက္ႏွင့္ေနတာ နင့္အလံုး
မျမင္ဘူးလား။
သယ္၊ သူခိုးက လူဟစ္လို႔ . . . .
&^%$*@%^>”*&^%
ကဲဗ်ာ။ ေတာ္ၾကပါေတာ့။ ကြ်န္ေတာ္ရိွႀကီးခိုးပါရဲ့။ ဒီမွာ ကားၾကပ္ရတဲ့အထဲ။
ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္မွ်ႏွင့္ ၿပီးသြားလွ်င္ ကံေကာင္း။
ဤသည္မွာ ၁၉၈၀ ေက်ာ္ပတ္၀န္းက်င္မ်ားေလာက္က ေလးမ်က္ႏွာမွ ဟသၤာတသို႔
ခရီးသြားရာ၌ ေတြ႔ႀကံဳရသည့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဒုကၡသုကၡမ်ား ျဖစ္ပါသတည္း။
(၅) ရန္ကုန္ေရႊၿမိဳ႔ေတာ္သြား ၿမိဳ႔လား
ရန္ကုန္ကို မဆိုထားပါႏွင့္။ ဟသၤာတေတာင္ မေရာက္ဖူးပဲ ေသသြားသူမ်ား
ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ရြာမွာ ဒုႏွင့္ေဒးရိွသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထင္ ရြာသားအားလံုး၏ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္မွာ
မိမိအနီးပတ္၀န္းက်င္ရြာမ်ားေလာက္ကလဲြ၍ ၿမိဳ႔ျပင္ကနား ေရာက္ဖူး ၾကသူမ်ားမဟုတ္ပါ။
မေရာက္ဖူးေတာ့ ၿမိဳ႔ကိုသြားရမွာ အလြန္ေၾကာက္ၾကသည္။ အသည္းအသန္
မမာမက်န္းျဖစ္ေနသည့္တိုင္ ၿမိဳ႔ေဆးရံုကိုေတာ့ မသြား။ အေသသာခံမည္ဆိုသည့္သူမ်ား အေတာ္မ်ား၏။
ၿမိဳ႔သြားရမွာေၾကာက္သည့္အထဲတြင္ လမ္းပမ္းဆက္သြယ္ေရး ခက္ခဲ တာလည္း တစ္ေၾကာင္းပါပါသည္။
(ယခုေခတ္တြင္ေတာ့ လမ္းပမ္းဆက္သြယ္ေရးမွာ ယခင္ကေလာက္ မဆိုးေတာ့၍ တစ္သက္လံုး ဘယ္မွမေရာက္ဖူးသူမ်ားပင္
ရန္ကုန္သုိ႔ တစ္ေခါက္တက်င္းေတာ့ ေရာက္လာျဖစ္ေလၿပီ။ ရြာမွာ လုပ္ငန္း ကိုင္ငန္းအဆင္မေျပ၍
ရန္ကုန္တက္ အလုပ္လုပ္ေနေသာ ၀ါးေတာကြင္းရြာသူရြာသားမ်ားပင္ အေတာ္မ်ားေနၿပီ ျဖစ္၏။)
ကြ်န္ေတာ္ စက္မႈတကၠသုိလ္ေက်ာင္းသားဘ၀က ရန္ကုန္လာရသည့္ခရီးမွာ
အေတာ္ေထာင့္သည့္ ခရီးျဖစ္၏။ ရထားႏွစ္တန္၊ ကားႏွစ္တန္၊ ေမာ္ေတာ္ႏွစ္တန္ စီးရေလသည္။ ဒါေတာင္
ရြာမွ ရန္ကုန္သို႔ ေန႔ခ်င္းေရာက္တာမဟုတ္။ ေလးမ်က္ႏွာက မနက္ ၄ နာရီေလာက္ထြက္မွ ရန္ကုန္သို႔
ည ၇ နာရီေလာက္ ေရာက္တာ ျဖစ္သည္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းသားဘ၀က မည္သည့္တကၠသုိလ္တက္ရမည္ကို ဆယ္တန္း၊
ေဒသေကာလိပ္ ပထမႏွစ္၊ ဒုတိယႏွစ္ - သံုးႏွစ္ေပါင္း အမွတ္ျဖင့္ ခဲြတာျဖစ္သည္။ ဆယ္တန္းတြင္
ကြ်န္ေတာ္ အမွတ္သိပ္ေကာင္းလွတာ မဟုတ္။ ရူပ+ဓာတု ဂုဏ္ထူး တစ္ဘာသာပဲ ထြက္သည္။ (ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀က
ရူပေဗဒႏွင့္ဓာတုေဗဒ ႏွစ္ခုေပါင္းကို စာေမးပဲြ ေမးခြန္းတစ္ခု ျဖစ္၏။) စုစုေပါင္းအမွတ္
၃၇၉ မွတ္ပဲရတာျဖစ္၏။
(ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆယ္တန္းတြင္ စနစ္သစ္ဆိုကာ ျမန္မာစာ၊ သခ်ၤာ၊
အဂၤလိပ္စာ၊ (ရူပ+ဓာတု)၊ (ပထ၀ီ+ေဘာဂ)၊ သမိုင္း ဟု ေျခာက္ဘာသာ သင္ရသည္။ စနစ္ေဟာင္းတြင္
ဆယ္တန္းကို ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံခဲြထား၏။ စနစ္သစ္က်ေတာ့ ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံ မခဲြေတာ့ဘဲ ဘာသာရပ္အားလံုး
သင္ရသည္။ စာေမးပဲြေျဖေတာ့ (ရူပ+ဓာတု) က ေမးခြန္းတစ္ခု၊ (ပထ၀ီ+ေဘာဂ) က ေမးခြန္းတစ္ခု။
စုစုေပါင္း ေမးခြန္း (၆) ခု။ ကြ်န္ေတာ္ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီး သိပ္မၾကာလိုက္။ စနစ္သစ္ဆိုကာ
၀ိဇၨာ၊ သိပၸံ ျပန္ကဲြသြားျပန္သည္။ တဲြလိုက္၊ ခဲြလိုက္နဲ႔ တတ္လည္းတတ္ႏိုင္တဲ့လူေတြခင္ဗ်ာ။)
ဆယ္တန္းတြင္ အမွတ္မေကာင္းေပမင့္ ေဒသေကာလိပ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္
စာကို အသည္းအသန္ႀကိဳးစားသည္။ ေဒသ ေကာလိပ္ပထမႏွစ္တြင္ (ႏိုင္ငံေရးသိပၸံ၊ အဂၤလိပ္၊ သခ်ၤာ၊
ရူပ၊ ဓာတု) ၅ ဘာသာကို ၃၈၂ မွတ္။ ဒုတိယႏွစ္တြင္ ျမန္မာစာ တစ္ဘာသာပိုကာ ၆ ဘာသာကို ၄၁၈
မွတ္ရ၏။ ထို ေဒသေကာလိပ္အမွတ္မ်ား ကယ္၍ စက္မႈတကၠသုိလ္သို႔ ခံုနံပါတ္ M 137 ျဖင့္ ေရာက္လာေလ၏။
ထိုစဥ္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အရပ္၌ စက္မႈတကၠသုိလ္၊ ေဆးတကၠသိုလ္မ်ားသို႔ တက္ခြင့္ရသူမ်ားမွာ
လက္ခ်ိဳးေရလို႔ရေလရာ ကြ်ႏု္ပ္မွာ ကိုယ္တိုင္မသိရပါဘဲလွ်က္ အေတာ္မ်က္ႏွာပန္းပြင့္ေလေသာ
ဟူသတတ္။
စက္မႈတကၠသိုလ္တက္ဘို႔ ရန္ကုန္လာရမည္ဆိုေတာ့ ဦးႀကီးႏွင့္အရီးတို႔
ေခါင္းကိုက္ၾကျပန္၏။ ဘယ္မွာတည္းမည္နည္း။ ဟသၤာတမွာေတာင္ ေဆြမ်ိဳးမရိွတာ၊ ရန္ကုန္ဆိုတာ
ေ၀လာေ၀းေပါ့။ ဟသၤာတတြင္ ကြ်န္ေတာ္တည္းခဲ့ေသာ မိုးေကာင္း ေက်ာင္းတိုက္မွ မိတ္ေဆြဦးပဥၥင္းမ်ား၏
ေက်းဇူးျဖင့္ စမ္းေခ်ာင္း၊ ေအာင္မဂၤလာတိုက္သစ္တြင္ ေခတၱ တည္းခိုခြင့္ရ၏။
ရန္ကုန္တြင္ တကၠသုိလ္တက္ရမည္ဆိုေတာ့ အိမ္က ကြ်န္ေတာ့္အတြက္
ကြ်န္းေသတၱာစပ္ေပးသည္။ အေကာင္းႀကီးေတာ့ ဘယ္ဟုတ္မတံုးခင္ဗ်ာ။ ၆ x ၆ မူးပ်ဥ္ကို ျဖတ္ၿပီး
ကပ္ရိုက္ထားတာေပါ့။
ထိုကြ်န္းေသတၱာႀကီးသယ္လွ်က္ တကၠသုိလ္တက္ရန္ ကြ်န္ေတာ္ ရန္ကုန္သို႔လာ၏။
လိုက္ပို႔သူမွာ အစ္ကိုတစ္၀မ္းကဲြ ကိုတင္ထူး ျဖစ္ေလသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘယ္ကေနဘယ္လို
ရန္ကုန္ေရာက္လာမွန္း မမွတ္မိေတာ့။ မွတ္မိသည္မွာ ရန္ကုန္ကို ဟိုင္းလတ္ကားေလး စီးလာသည္။
တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ ဆင္းသြားၾကေလရာ ကားေပၚတြင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ႏွစ္ေယာက္သာ
က်န္ေတာ့သည္။ ကားစပယ္ယာက ညီေလးတို႔ ဘယ္မွာဆင္းမလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ
တစ္ေယာက္ၾကည့္လွ်က္ ကိုင္း၊ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ကြ ဟု ေဟာသည္ေနရာမွာဆင္းမဗ်ာ ဆုိကာ ဆင္းခ်လိုက္ေလ၏။
ဆင္းသာဆင္းလာရသည္။ ဘယ္ေနရာေရာက္လို႔ ေရာက္ေနမွန္းမသိ။ (ေနာက္မွ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆင္းသည့္ေနရာမွာ ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္ေရွ႔မွန္းသိရသည္။ သည္ေနရာက တည္းမည့္
ေအာင္မဂၤလာတိုက္သစ္ႏွင့္ သိပ္မေ၀းလွ၊ ကံေကာင္းသည္ဟု ဆိုရ မည္။) ေနာက္ေတာ့ ကားငွားကာ
ေအာင္မဂၤလာတိုက္သစ္သို႔လာ၊ ထိုေက်ာင္းမွာပင္ ေခတၱတည္းခို။ ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္းအပ္၊ ဘာညာကိစၥေတြလုပ္ၿပီး
အေဆာင္ရေလသည္။ စဥ့္ကူေဆာင္ အခန္းအမွတ္ ၁၃၃ တြင္ မိတီၳလာမွ ဖိုးသံေခ်ာင္း ႏွင့္ အတူတူေနရ၏။
စာေမးပဲြႀကီးအၿပီး ေက်ာင္းပိတ္လို႔ အိမ္ျပန္ၾကေတာ့ ထိုကြ်န္းေသတၱာႀကီးကို
ကြ်န္ေတာ္ ေအာင္မဂၤလာတုိက္သစ္သို႔ သြားထားသည္။ ေက်ာင္းဖြင့္လို႔ ျပန္လာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေသတၱာအပ္ခဲ့သည့္
ဦးပဥၨဇင္း မရိွေတာ့။ ျပန္သြားၿပီဆုိလား။ ေျပာင္းသြားၿပီဆိုလား ေျပာ၏။ ကြ်န္ေတာ္လည္း
ဆရာေတာ္ကိုေလွ်ာက္ကာ ေသတၱာကိုျပန္ယူရန္လုပ္သည္။ မင္းက ဘယ္က ေကာင္မွန္းမသိဘဲနဲ႔ ငါကေပးလို႔ျဖစ္မလားကြ
ဆိုေလ၏။ ဟိုက္ရွားဘား။ အဲဒါမွ ေရွာက္ျပႆနာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အႀကံရၾကပ္ေနစဥ္ ေဟး၊ ေမာင္ေအးၿငိမ္း၊
ဘယ္တံုးကျပန္ေရာက္တာတံုးဟု လွမ္းႏႈတ္ဆက္သံၾကားမိ။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္သိေသာ အျခား ဦးဇင္းတစ္ပါး
လာႏႈတ္ဆက္တာ ျဖစ္ပါသည္။ ယခင္က သူမရိွ။ ၿပီးခဲ့သည့္လကမွ ေရာက္လာတာ ဆို၏။ ကြ်န္ေတာ္လည္း
ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ ကုန္စင္ကို နတ္သံေႏွာေျပာမွ ဦးဇင္းက ေထာက္ခံေပး၏။ ထိုအခါမွ ဆရာေတာ္လည္း
ကြ်န္ေတာ့္ေသတၱာႀကီးကို ျပန္ယူခြင့္ ျပဳေလသည္။ ကြ်ႏ္ုပ္မွာ အေတာ္ေလး ရင္တုန္၊ ႏွလုံးတုန္
ျဖစ္လုိက္ရေသး၏။ အႏို႔၊ ကြ်ႏု္ပ္တြင္ပုိင္သမွ်ေသာ ပစၥည္းဥစၥာ အားလံုးကို သည္ေသတၱာအတြင္း
စုေဆာင္းထည့္ထားတာ မဟုတ္ပါေလာ။
ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရြာမွ (အေမမယ္ညိုတို႔ႏွင့္ ထင္ပါသည္)
ေဆြမ်ိဳးေတာ္သည့္ ဦးညြန္႔ေမာင္ႏွင့္ အဆက္ရကာ သူတို႔အိမ္တြင္ တည္းလို႔ ရသြားေလသည္။
ဦးညြန္႔ေမာင္က ကြ်န္ေတာ့္ကို အေတာ္ခင္၏။ ကြ်န္ေတာ့္ေသတၱာ အေလးႀကီးကို သူတို႔အိမ္ခန္းရိွရာ
သံုးထပ္သို႔ သူပင္ထမ္းတင္သြားတာ ျဖစ္သည္။ ႏွစ္ေယာက္ မ,ပါမယ္ဆုိတာေတာင္ မရ။ သူတို႔အိမ္က
ဘာတာတြင္ရိွသည္။ ဂံုေလွ်ာ္စက္ရံုဆိုလား မွ ၀န္ထမ္းမ်ားအတြက္ အစိုးရေပးထားေသာ တိုက္ခန္းမ်ား
ျဖစ္သည္။ အဆင္ကေျပခ်င္ေတာ့ သူတို႔တိုက္ခန္းႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ေနရေသာ စဥ့္ကူေဆာင္မွာ ေက်ာခ်င္းကပ္လ်က္
ျဖစ္သျဖင့္ လမ္းေလွ်ာက္သြား၍ပင္ ရေလသည္။ ယခုေတာ့ ဦးညြန္႔ေမာင္လည္း ဆံုးရွာေလၿပီ။ သူ႔သားသမီးမ်ားႏွင့္ေတာ့
ယခုတိုင္ အဆက္မျပတ္ပါ။ ၿပီးခဲ့သည့္ ေႏြတံုးက အလႉကိုေတာင္ လာၾကေသးသည္။
ေက်းဇူးပါ ဦးညြန္႔ေမာင္ခင္ဗ်ား။
ကြ်န္ေတာ့္ ရန္ကုန္ေရႊျပည္ေတာ္သြား ေတာလားက ယခုမွစမွာ ျဖစ္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္က အေတာ္ႏံုသူ ျဖစ္၏။ (ယခုလည္း သိပ္မထူးလွပါ။
ခပ္ထူထူပင္ျဖစ္ပါသည္။) ရန္ကုန္တြင္ ေက်ာင္းတက္ ေနစဥ္ ကာလတစ္ေလွ်ာက္လံုး တစ္ခါကေလးမွ
ရထားလက္မွတ္ မရစဖူး။ လက္တန္းေပၚထိုင္လိုက္လိုလိုက္။ ခံုမ်ားအၾကား မတ္တပ္ရပ္လိုရပ္ႏွင့္
စီးခဲ့ရသည္ခ်ည္း ျဖစ္၏။ သို႔ကလိုဆိုလိုက္ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္အား ၀ီရိယနည္းသူဟု မထင္လိုက္ၾကပါႏွင့္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း တတ္စြမ္းသေရြ႔ အမ်ားတကာနည္းတူ တန္းစီသည္သာ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ လက္မွတ္ရသူမ်ားစာရင္းတြင္
ကြ်ႏ္ုပ္တစ္ခါမွ မပါခဲ့။
ေလးမ်က္ႏွာမွ ဟသၤာတသို႔ လာရသည့္ခရီးစဥ္ကို အထက္တြင္ ေျပာခဲ့ၿပီ။
အုိင္သျပဳ - ဟသၤာတ အိတ္စ္ပရက္စ္ကားႀကီး ဟသၤာတၿမိဳ႔သို႔ဆိုက္သည္ႏွင့္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ပို႔ေပးမည့္ကားဆီ
အေျပးသြားရျပန္၏။ ေႏြဘက္ဆိုလွ်င္ ျမစ္ႏွင့္ဟသၤာတၿမိဳ႔ အၾကား၌ ေသာင္ျပင္ႀကီးခံေနသျဖင့္
သေဘၤာမ်ားမွာ ဟသၤာတသို႔ေရာက္ေအာင္ မဆိုက္ႏိုင္။ သို႔အတြက္ ဟသၤာတၿမိဳ႔ေပၚမွ ေန၍ ဆိပ္ကမ္းေရာက္ေအာင္
ေသာင္ျပင္ႀကီးကို ျဖတ္သြားရတာ ျဖစ္သည္။ ထုိကားမွာလည္း အိုင္သျပဳကားႏွင့္ ညီအစ္ကို ေတာ္၏။
သို႔ေသာ္ သူက ခရီးသည္မ်ားခ်ည္းပို႔ေပးတာဆိုေတာ့ ၀န္စည္စလယ္ သိပ္မပါ၍ ထိုင္စီးရသည္။
ခရီးကလည္း သိပ္မေ၀းလွ။
ဆိပ္ကမ္းေရာက္သည္ႏွင့္ အထုပ္အပိုးမ်ားဆဲြကာ သေဘၤာေပၚ တက္ရျပန္၏။
သေဘၤာေပၚသို႔ ကုန္းေဘာင္ေပၚမွ ေလွ်ာက္ တက္ရသည္။ ကုန္းေဘာင္ဆိုသည္မွာ ပ်ဥ္ျပားႀကီးႏွစ္ခ်ပ္ကို
ယွဥ္ခင္းကာ သေဘၤာႏွင့္ ကုန္းေပၚသို႔ဆက္ေပးထားေသာ တံတား ျဖစ္၏။ ပ်ဥ္ျပားညြတ္ပက္၊ ညြတ္ပက္ေပၚေလွ်ာက္ရတာ
ေလွ်ာက္ခါစက ဒူးခပ္တုန္တုန္။
သေဘၤာေပၚ၌ ဟိုနားရပ္၊ သည္နားရပ္၊ ဟိုေငးသည္ေငးျဖင့္ လိုက္ပါလာရာ
တစ္နာရီခန္႔ေမာင္းမိလွ်င္ပင္ သာရေ၀ါသို႔ ဆုိက္ေတာ့၏။ သာရေ၀ါေရာက္ျပန္ေသာ္ အထုပ္အပိုးမ်ားကိုဆဲြလွ်က္
ရထားလက္မွတ္ရံုရိွရာသို႔ အသားကုန္ေျပးရျပန္၏။ ၅ နာရီေက်ာ္ေလာက္စီးရမည့္ ရထားကို ထိုင္ခံုကေလးႏွင့္မ်ား
စီးရေလမလားဟူေသာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကေလးႏွင့္ ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ ေမွ်ာ္လင့္သလို တစ္ခါမွ ထိုင္ခံုလက္မွတ္
မရဖူးပါ။ ၀စ္ေသာက္ႏွင့္သာ အၿမဲျငားသတည္း။
(ေႏြဘက္တြင္ ေသာင္ႀကီးခံေနသျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ကားစီးသြားၾကရေသာ္လည္း
မိုးတြင္းဘက္တြင္မူ ဟသၤာတၿမိဳ႔ထိ သေဘၤာ၀င္လို႔ရပါသည္။ ဘယ္ေနရာကစီးသလဲဆိုတာေတာ့ ေမ့ေနၿပီ။
ဦးဘရဲဆိပ္ကမ္းလား၊ သေျပပင္ေက်ာင္းလား တစ္ခုခု ျဖစ္ပါ၏။ သုိ႔အတြက္ ေႏြရာသီထက္ မိုးရာသီက
သြားရလာရ ပိုအဆင္ေျပသည္ ဆုိရမည္။)
မ်ားမၾကာမီ ရထားတဲြဆိုင္းမ်ား တအိအိႏွင့္ ထိုးလာသည္။ ခံုလက္မွတ္မရသည့္ေနာက္မေတာ့
ဘယ္တဲြ ဘယ္မွာရိွတယ္ ဆုိတာ ရွာေနစရာမလိုေတာ့။ နီးရာတဲြ တစ္ခုခုေပၚတက္လိုက္ကာ အဆင္ေျပမည့္ေနရာကို
ေရြးရ၏။ သည္အခ်ိန္မွစ၍ ရန္ကုန္အ၀င္ထိ ေစ်းသည္မ်ား၏ ဒုကၡကို ေကာင္းေကာင္းခံရေတာ့သည္။
ေဟာဒီက ေျပာင္းဖူးျပဳတ္ပူပူေလး။ အစ္ကိုေရ စာေလးေခြ အားေပးပါဦး။
မုန္႔ဖက္ထုတ္ ယူၾကဦးမလား စသျဖင့္။ ၾကက္ဥျပဳတ္၊ ငံုးဥျပဳတ္၊ ေဆးလိပ္၊ ကြမ္းယာ စသည့္ေစ်းသည္
အေတာ္စံုလွ၏။ ကြ်န္ေတာ္က လူသာမဲြေသာ္လည္း အင္မတန္ - င္ေခါင္း က်ယ္သည္။ လမ္းေဘးမွ၊ ကားဂိတ္မွ၊
ရထားေပၚမွ အစားအေသာက္မ်ားကို မစား။ ခရီးသြားသည့္အခါ
ေပါင္မုန္႔ တစ္ထုပ္ ၀ယ္သြားသည္။ ဆာလွ်င္ ေပါင္မုန္႔ထုတ္စားသည္။
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူတို႔ စာကေလးေၾကာ္မ်ားမွာ ဘယ္တံုးကတည္းက
ေၾကာ္ထားတာမသိ။ ေရာင္းမကုန္လို႔ က်န္ေနတာ ဘယ္ႏွစ္ရက္ရိွၿပီလဲ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ေတာင္
သိခ်င္မွ သိမည္။ မုန္႔ဖက္ထုပ္ဆိုတာ ဖက္ႏွင့္ အသားကုန္ ထုတ္ထားၿပီး ဖက္လည္းကုန္ေရာ ထြက္လာသည့္မုန္႔မွာ
ကြ်န္ေတာ့္လက္မသာသာပဲ ရိွေတာ့၏။ ေကာက္ညွင္းက်ည္ေတာက္ ဆိုလို႔ စားခ်င္လွခ်ည္ရ့ဲလို႔မ်ား
မ၀ယ္လိုက္ေလႏွင့္။ ေကာက္ညွင္းက်ည္ေထာက္၏ အဆစ္မွာ အလယ္ေလာက္တြင္ရိွသည္။ အဆို႔မွာ အနည္းဆံုး
တစ္မိုက္ေလာက္ရိွ၏။ အဆစ္ႏွင့္အဆို႔ကိုဖယ္လိုက္လွ်င္ အထဲမွေကာက္ညွင္းမွာ လက္တစ္၀ါး ေလာက္သာ
ရိွေတာ့သည္။
သိပ္မၾကာခင္ မံု႔ဟင္းခါးသည္ တက္လာသည္။ သူတို႔က အုပ္စုႏွင့္။
ပန္းကန္လိုက္ေ၀သူကေ၀၊ မံု႔ထည့္သူကထည့္၊ အေၾကာ္ စသည္ႏွင့္ ဟင္းရည္ထည့္သူကထည့္။ ေနာက္မံု႔ပန္းကန္ေ၀သူ၊
ပန္းကန္ေဆးသူ စသျဖင့္။ ထမင္းစားျခင္းအႏုပညာတြင္ သည္ အေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ေရးခဲ့ပါ၏။ လူအမ်ားၾကားထဲေရာင္းရတာဆိုေတာ့
ဟိုေက်ာ္လိုက္၊ သည္ခြလိုက္။ ဟင္းရည္မ်ားလည္း ဖိတ္လိုဖိတ္။ ဟင္းရည္အိုးကိုေတာ့ မၾကည့္ပါေလႏွင့္။
အိုးႏႈတ္ခမ္းပတ္လည္တြင္ ဟင္းေရမ်ားစဥ္ထားလိုက္သည္မွာ . . . . ။
သူတို႔အုပ္စုလာလွ်င္ ကြ်န္ေတာ္ ခပ္ေ၀းေ၀းသြားေန၏။ မံု႔ဖတ္မ်ား၊
ဟင္းရည္မ်ား စဥ္မည္စိုး၍တေၾကာင္း၊ ကိုယ့္အေပၚ ေက်ာ္ခြသြားတာ မႀကိဳက္၍တေၾကာင္းတို႔ေၾကာင့္
ျဖစ္၏။
ေနာက္ၿပီးေခါက္ဆဲြသုတ္ေရာင္းသည့္အသည္မွာလည္း အေတာ္ ညစ္ပတ္လွ၏။
အဲေလ မညစ္ရေအာင္ကလည္း ရထားေပၚမွာ ဘယ္ေရကရလို႔ ေဆးရပါမတံုး။
လက္ပံတန္းေလာက္ ေရာက္လာလွ်င္ ခေမာက္ႀကီး တက္လာ၏။ ခေမာက္ႀကီးေဆာင္းထားေသာ
လူ၀၀ႀကီးတစ္ေယာက္ တက္လာကာ ခေမာက္ႀကီး ဟု ေအာ္လွ်က္ ကေရကယာမုံ႔မ်ားကို ကပ္ေၾကးျဖင့္ညွပ္ကာ
အလကားလိုက္ေကြ်းသည္။ ေနာက္ၿပီးမွ ေစ်းေရာင္းသည္။ သူေကြ်းတာစားလို႔ မ၀ယ္လည္း ဘာမွ မျဖစ္ပါ။
သို႔ေသာ္ သူ႔မဟာဗ်ဴဟာ ေအာင္ျမင္ပါသည္။ ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္း ခေမာက္ႀကီး အႀကီးအက်ယ္ခ်မ္းသာသြားသည္
ဆို၏။ ေနာက္ပိုင္း ခေမာက္ႀကီးကို မေတြ႔ရေတာ့ပဲ ခေမာက္စုတ္မ်ား တက္လာၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ဆရာခေမာက္ႀကီးက
ကြ်န္ေတာ့္ကို နည္းေပးသြားတာပါ ဘာညာႏွင့္ လုပ္ေသးသည္။ သို႔ေသာ္ အတုသည္ အစစ္ေလာက္ေကာင္းႏိုင္ပါမည္လား။
ေနာက္ခေမာက္မ်ား ေအာင္ျမင္သည္ဟု မၾကားမိပါ။
စာအုပ္ေရာင္းသည့္အသည္မ်ား၊ စာအုပ္ငွားသူမ်ားလည္း ပါလာတတ္ေသးသည္။
ဦးေပၚဦးေလွ်ာက္ထံုး၊ ဆရာႀကီး ပီမိုးနင္း၏ စာအုပ္မ်ား၊ ဘုရားရိွခိုးစာအုပ္မ်ား၊ သီခ်င္းစာအုပ္
စသည္ အေတာ္စံုလွ၏။ ေမြးညွပ္၊ ဇာဂနာ၊ ရႈေဆးဘူး၊ အပ္၊ အပ္ခ်ည္၊ တြယ္အပ္၊ နားဖာကေလာ္ စသည့္
တိုလီထြာလီေရာင္းသည့္အသည္မ်ားလည္း လာ၏။
ရထားေပၚမွာ ေစ်းေရာင္းရတာ အႏၱရာယ္မ်ားလွပါသည္။ သူတို႔က ရထားတစ္တဲြႏွင့္တစ္တဲြကို
ကူးသန္းသြားလာေနၾကရ သည္ျဖစ္ရာ တဲြအကူးတြင္ ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ျပဳတ္က်ပါက အသက္အႏၱရာယ္ရိွသည္။
ေနာက္ၿပီး ေစ်းသည္မ်ားမွာ အတင့္ရဲ လွ၏။ ထြက္ခြာစျပဳေနၿပီျဖစ္ေသာ ရထားေပၚ အတင္းေျပးတက္သည္။
ရထားမရပ္မီ ခုန္ဆင္းသည္။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔က လူ အလြတ္ခ်ည္းထဲမဟုတ္။ လက္ထဲတြင္ ေစ်းခ်င္းေတာင္းမ်ား
ဆဲြထားရေသး၏။
ၾကားဘူတာမ်ား၌ ခရီးသည္ အတက္အဆင္းရိွသည့္တိုင္ ရႈပ္ရွက္ခပ္ေနေလာက္ေအာင္
မရိွပါ။ လက္ပံတန္းဘူတာေလာက္ တြင္သာ ခရီးသည္အတက္အဆင္းမ်ားသည္။ ေၾသာ္ လက္ပံတန္းဆိုလို႔
သတိရတာေလး မွ်ေ၀လုိက္ပါရေစဦး။
ရန္ကုန္သို႔သြားရာတြင္ သာရေ၀ါ - လက္ပံတန္းရထားကိုစီးၿပီး
လက္ပံတန္းမွ ကြ်န္းကေလးကိုလာကာ ကြ်န္းကေလးမွ ရန္ကုန္သို႔ေျပးဆဲြေသာ ကားမ်ားစီး၍လည္း
သြားႏိုင္ေသး၏။
တစ္ခါသား ကြ်န္ေတာ္၊ အေဖႀကီးႏွင့္ ဟသၤာတမွ ဦးဇင္းႏွစ္ပါးတို႔
ရန္ကုန္သို႔ လာၾကသည္။ ဆြမ္းစားခ်ိန္ေရာက္ေန၍ လက္ပံတန္းဘူတာမွ ထမင္းဆိုင္တြင္ပင္ ဦးဇင္းမ်ားကို
ဆြမ္းကပ္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း စားသည္ေပါ့။
ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀တြင္ စားခဲ့ရေသာ ထမင္းပဲြေပါင္း ေထာင္ႏွင့္ခ်ီရိွသည့္အနက္
ဒုတိယ အခ်ာဆံုးေသာ ထမင္းပဲြကို ျပပါဆုိလွ်င္ ယခု လက္ပံတန္းဘူတာမွ ထမင္းဆိုင္တြင္ စားခဲ့ရေသာ
ထမင္းပဲြကို ျပရပါလိမ့္မည္။ ဟင္းမ်ားကိုေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ပါ။ အမဲသားဟင္း ထင္၏။ ထမင္းကလည္း
ခ်ာတူးလန္၊ ဟင္းကလည္း ခ်ာတူးလန္။
(အခ်ာဆံုးထမင္းပဲြမ်ားတြင္ နံပါတ္ (၁) စဲြေသာ ထမင္းပဲြသည္ကား
နတ္ေမာက္သို႔သြားစဥ္ ေလးအိမ္စုဆိုေသာ ရြာကေလး၌ ကားေစာင့္ရင္း စားခဲ့ရေသာ ထမင္းပဲြ ျဖစ္ပါ၏။
သည္ထမင္းပဲြအေၾကာင္း တစ္ေနရာ၌ ကြ်န္ေတာ္ ေရးခဲ့ဖူးပါသည္။ အစားအေသာက္ ေခ်းမမ်ားတတ္ေသာ
ကြ်န္ေတာ္သည္ပင္ ထမင္းပဲြတစ္၀က္ကုန္ေအာင္ မစားႏိုင္ခဲ့။)
ရထားစီးျခင္း၌ ကြ်န္ေတာ္စိတ္အပ်က္ဆံုးအရာကို ျပပါဆုိလွ်င္
အိမ္သာကို ျပရမည္ ျဖစ္သည္။ ရထားအိမ္သာဆိုသည္မွာ အခန္းငယ္တစ္ခုကို တံခါးတပ္လွ်က္ အခန္းငယ္အလယ္၌
ၾကမ္းျပင္ကို အေပါက္ေဖာက္ထားတာသာ ျဖစ္ပါသည္။ အထဲမွာ ဘာဆို ဘာမွမရိွ။ တဒုန္းဒုန္း ခုတ္ေနေသာရထားေပၚတြင္
တလႈပ္လႈပ္ အိမ္သာတက္ရတာ ဆိုေတာ့ ၾကမ္းျပင္မ်ားတြင္ ဟိုသင္းမ်ားႏွင့္ စြန္းထင္း ညစ္ေပေနေလ၏။
ေအာင္မယ္၊ ရထားေပၚက အိမ္သာက ဟ၀ွာေတြကို စုေဆာင္းထားတာမဟုတ္ေတာ့
စြန္းထင္းတာေတြႏွင့္ နံတာေလာက္သာ ရိွသည္။ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာမွ အိမ္သာကေတာ့ . . . ေ၀ါ့။
အသံၾကားတာႏွင့္ေတာင္ အန္ခ်င္လွၿပီ ျဖစ္၏။ ကံဆိုးသူ ကြ်ႏ္ုပ္မွာ ျပႆနာကိုရွင္းဘို႔ရာ
တစ္ခါေလး ၀င္မိပါသည္။ ဆယ္ခါေလာက္ ျပန္ၿပီး ေနာင္တရသြား၏။ အန႔ံအသက္ကိုမူ မေျပာပါႏွင့္။
ခင္ဗ်ားတို႔ထင္ထားတာထက္ သံုးဆေလာက္ ပိုနံပါသည္။
ေမွာ္ဘီေလာက္ေရာက္ေတာ့ အေတာ္ေမွာင္ေနၿပီျဖစ္ရာ ေစ်းသည္မ်ားလည္း
စဲသြားၿပီး ခရီးသည္မ်ားလည္း ကုိယ့္အာရံုႏွင့္ ကိုယ္ အေတာ္ၿငိမ္ေနၾကၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း
လက္တန္းတစ္ခုကိုမွီကာ အိပ္ငိုက္လုိက္ပါခဲ့၏။
ည ၆ နာရီေက်ာ္ေလာက္တြင္ အင္းစိန္ဘူတာသို႔ ၀င္သည္။ သည္တြင္
ခရီးသည္ အေတာ္မ်ားမ်ားဆင္းၾကရာ ရုတ္ရုတ္၊ ရုတ္ရုတ္ ျဖစ္ၾကျပန္၏။ လူလည္း အေတာ္ေခ်ာင္သြားၿပီ။
ည ၇ နာရီေလာက္တြင္မေတာ့ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာသို႔ ရထားဆိုက္ပါေတာ့သည္။
စက္မႈတကၠသိုလ္၊ တတိယႏွစ္ႏွင့္ စတုတၳႏွစ္ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားကို
သမုိင္းေကာလိပ္ေက်ာင္းေဆာင္မ်ားတြင္ ထားသည္။ ပဥၥမႏွစ္ႏွင့္ ေနာက္ဆံုးႏွစ္မ်ားကိုေတာ့
ႀကိဳ႔ကုန္းေက်ာင္းေဆာင္မ်ားတြင္ ထား၏။ ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ၾကည့္ျမင္တိုင္ေရာက္ေအာင္
လိုက္မေနေတာ့ဘဲ အင္းစိန္တြင္ပင္ဆင္းကာ အေဆာင္သို႔လာသည္။
ထုိစဥ္က ဘတ္စ္ကားခမွာ ျပား (၆၀)။ သာရေ၀ါ - ရန္ကုန္ ရထားခမွာ
(၇) က်ပ္။ ဟသၤာတ - သာရေ၀ါ သေဘၤာခမွာ (၁) က်ပ္၊ အိုင္သျပဳ - ဟသၤာတ ကားခမွာ (၃) က်ပ္။
ေလးမ်က္ႏွာ - အိုင္သျပဳ ေမာ္ေတာ္ခမွာ (၁) က်ပ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရြာမွ ေလးမ်က္ႏွာထိ ၉၆၉၃
ဆိုေတာ့ တစ္ျပားမွ ကုန္စရာမလို။
ဆိုေတာ့ ရြာမွရန္ကုန္ခရီးကို (၁၃) က်ပ္ေလာက္သာ က်သည္။ အဲေလ
(၁၃) က်ပ္ေလာက္လို႔လည္း မေျပာနဲ႔ဦးေပါ့ေနာ။ မိုးတြင္းငါးေပါခ်ိန္ဆို ကြ်ႏု္ပ္တို႔ေလးမ်က္ႏွာမွာ
ငါးတစ္ပိႆာမွ (၄) က်ပ္။ စားစမ္းအ၀။ စပါးတစ္တင္းမွ တစ္ဆယ္ ရိွတာကိုး ဗ်ာ။
တခါတေလ ရထားလူသိပ္ၾကပ္သည့္အခါမ်ားတြင္ ေျခနင္းခံုေပၚကေတာင္
နင္းလိုက္ရသည့္အခါမ်ား ရိွပါေသး၏။ သို႔ေသာ္ ႀကံဳေတာင့္ႀကံဳခဲျဖစ္၍ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့
အထဲမွာ တစ္ေနရာစာ ရပါသည္။
သည္လမ္းသည္ခရီးကိုပင္ ကြ်န္ေတာ္ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုနီးပါး က်င္လည္
သြားလာခဲ့ရ၏။ ၾကာေတာ့လည္း ဒုကၡဟု မျမင္မိေတာ့။
ယခုေတာ့ ျမန္မာျပည္ႀကီး ေခ်ာက္ထဲက်ဘို႔ လက္ႏွစ္လံုးေလာက္
အလိုတြင္ ကယ္တင္ခဲ့ရသည္ဟု သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ေၾကြးေက်ာ္ထားေသာ ေက်းဇူးရွင္ႀကီးမ်ား၏
ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ပုသိမ္မံုရြာလမ္းမႀကီးေပါက္လွ်က္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရြာမွ ဟသၤာတသို႔သြားခ်င္လွ်င္
ျဖစ္ေစ၊ ရန္ကုန္သို႔ သြားခ်င္လွ်င္ ျဖစ္ေစ၊ ကြင္းေကာက္ - ရန္ကုန္ဆဲြေသာ ကားျဖင့္ အလြယ္တကူ
သြားႏုိင္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ရြာမွခပ္ေစာေစာထြက္၊ ကားလမ္းလာေစာင့္၊ သူရို႔အေခၚ မွန္လံုကားစီးၿပီးလုိက္ပါလာလွ်င္
ရန္ကုန္သုိ႔ ေန႔လည္ ၁ နာရီေလာက္တြင္ ေရာက္ပါ၏။ ထို႔အတူ ရန္ကုန္မွရြာသို႔ ျပန္လိုလွ်င္လည္း
ထိုကားကိုပင္စီးကာ လိုက္ပါႏိုင္သည္။ ရန္ကုန္မွ ၆ နာရီေလာက္ထြက္ေသာကား ျဖစ့္လိုက္လွ်င္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ရြာသို႔ ေန႔လည္ ၁ နာရီေက်ာ္တြင္ ေရာက္၏။ ကားလက္မွတ္ျဖတ္ဘို႔ရာလည္း မခဲယဥ္းပါ။
ကြင္းေကာက္သို႔ ဖံုးဆက္၍ လွမ္းမွာလိုက္ရံုျဖစ္သည္။ လယ္တံငယ္လမ္းခဲြမွာ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္တက္မယ္
. . . စသျဖင့္။
သည္လို သြားေရးလာေရးအဆင္ေျပေအာင္ လမ္းမ်ားေဖာက္၊ တံတားမ်ားေဆာက္ေပးခဲ့ေသာ
အႏွီကယ္တင္ရွင္ ေမာင္မင္းႀကီးသားမ်ားသည္ ဘုန္းႀကီးၾကပါေစ၊ အသက္ရွည္ၾကပါေစ။ အနာမ်ိဳး
(၉၆) ပါး ကင္းပါေစ။ (ယခုေခတ္ေပၚ ကင္ဆာတို႔၊ AIDS တို႔၊ SARS တို႔၊ Dengue fever စသည္တို႔
မပါ။) ေဘးဥပါဒ္ရန္စြယ္၊ အႏၱရာယ္အေပါင္း ကင္းေ၀းၾကပါ ေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းလုိက္ပါ၏။
ခရီးသြားလာ မိတ္သဟာ က်န္းမာသုခ ရိွပါေစ။
ဆက္ပါဦးမည္။
No comments:
Post a Comment