စင္ကာပူမွ ရထားမ်ားမွာ လွ်ပ္စစ္ျဖင့္ ေမာင္းေသာ ရထားမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ လူအမ်ားႀကီးကို လုိရာခရီးေရာက္ ေအာင္ အျမန္ သယ္ပို႔ ေပးႏိုင္သျဖင့္ MRT (Mass Rapid Transit) ဟု ေခၚပါသည္။ ရထားႏွင့္ ခရီးသြားရ သည္မွာ အလြန္ အဆင္ေျပ ပါသည္။ စင္ကာပူ MRT လိုင္းမ်ားမွာ မနီလာ တြင္ ေျပးဆဲြခဲ့ ေသာ LRT ရထား လမ္းမ်ား ၿပီးလွ်င္ အေရွ႔ ေတာင္ အာရွတြင္ ဒုတိယ ေရွး အက်ဆံုး လိုင္းမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ပထမ ဦးဆံုး MRT လိုင္းမွာ Yio Chu Kang မွ Toa Payoh သို႔ ေျပးဆဲြေသာလိုင္းျဖစ္ၿပီး ၁၉၈၇ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ ခဲ့ပါသည္။ ၂၀၀၇- ၂၀၀၈ စာရင္းမ်ား အရ ေန႔စဥ္ ရထားစီး ခရီးသည္ ဦးေရမွာ ၁.၅၆၄ သန္း ျဖစ္ပါသည္။ (ထိုအခ်ိန္က ဘတ္စ္ကား ျဖင့္ သြားလာေသာ ခရီးသည္ ဦးေရ မွာ ၂.၉၆၉ သန္း ျဖစ္၏။
အေစာဆံုး ရထားမွာ ပထမဦးဆံုး ထြက္ေသာ ဘူတာမွ (ဥပမာ Boon Lay, Pasir Ris) နံနက္ ၅ နာရီခဲြခန္႔တြင္ ထြက္ၿပီး ေနာက္ဆံုး ရထားမွာ ၁၁ နာရီ ခဲြခန္႔ ျဖစ္ပါသည္။ ၾကားဘူတာ မ်ားမွာ ေနရာကို လိုက္၍ (ဥပမာ Common Wealth, Red Hill) အဦးဆံုး ရထားသည္ ၆ နာရီ ပတ္၀န္းက်င္ ႏွင့္ ေနာက္ဆံုး ရထားမွာ ညသန္းေခါင္ ခန္႔ ျဖစ္ပါသည္။
ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွ လာသည့္ ခရီးသည္မ်ား သည္ ေလဆိပ္ဘူတာ မွ စၿပီး ရထားစီး ႏိုင္ပါသည္။ ရထားခ်ိန္ မ်ားမွာ -
ရထားေမာင္းခ်ိန္မွာ ပ်မ္းမွ်ျခင္း တစ္ဘူတာႏွင့္ တစ္ဘူတာ အၾကား ဘူတာဆက္ နီးလွ်င္ ၁ မိနစ္မွ ဘူတာ ဆက္ ေ၀း လွ်င္ ၅ မိနစ္ထိ ၾကာတတ္ပါသည္။ ဥပမာ - Somerset ႏွင့္ Orchard အၾကားတြင္ ရထား ေမာင္းခ်ိန္၊ ရပ္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း မွာ တစ္မိနစ္ ခန္႔သာ ၾကာၿပီး Expo ႏွင့္ Changi Airport ဘူတာမ်ား အၾကားတြင္ ေမာင္းခ်ိန္၊ ရပ္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း ၅ မိနစ္ ခန္႔ ၾကာပါသည္။ အေရွ႔ အေနာက္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းမွ ဘူတာမ်ားမွာ ဘူတာစဥ္ စိတ္ၿပီး ရထား ေမာင္းခ်ိန္ တစ္ဘူတာမွ တစ္ဘူတာ အၾကား (ေမာင္းခ်ိန္၊ ရပ္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း) ပ်မ္းမွ် ႏွစ္မိခန္႔သာ ၾကာပါသည္။
ေတာင္ေျမာက္ အနီေရာင္ လိုင္းမွ ဘူတာမ်ားမွာ ဘူတာစဥ္ ႀကဲၿပီး ရထား ေမာင္းခ်ိန္ တစ္ဘူတာမွ တစ္ဘူတာ အၾကား (ေမာင္းခ်ိန္၊ ရပ္ခ်ိန္ စုစုေပါင္း) ပ်မ္းမွ် သံုးမိေက်ာ္ ၾကာပါသည္။
ရထားဘူတာ အားလံုးမွာ ေျမေပၚ (မိုးပ်ံ) ႏွင့္ ေျမေအာက္ ဘူတာမ်ား ခ်ည္း ျဖစ္ပါသည္။ ေျမေအာက္ ဘူတာမ်ားမွာ ေ၀ဟင္မွ ဗံုးႀကဲခ်သည့္ ဒါဏ္ကို ခံႏိုင္ရည္ ရိွ ေသာ ဘူတာမ်ား တစ္နည္းအားျဖင့္ အေရး ႀကံဳလွ်င္ ဗံုးခုိက်င္းမ်ား အျဖစ္သံုးႏိုင္ေသာ ဘူတာမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ဘူတာ အားလံုးတြင္ အမ်ား ျပည္သူသံုး တယ္လီဖံုး မ်ား တပ္ဆင္ေပး ထားပါ၏။ ရထားအားလံုးႏွင့္ ေျမေအာက္ဘူတာ အားလံုးတြင္ ေလေအးေပး စံနစ္ တပ္ဆင္ထား ပါသည္။ ဘူတာ အားလံုးတြင္ စက္ေလွခါး မ်ား တပ္ဆင္ထားၿပီး ထိုစက္ေလွခါး မ်ားမွာ သာမန္ စက္ေလွခါး မ်ားထက္ ႏွစ္ဆခန္႔ ပိုျမန္ပါသည္။ ထို႔ျပင္ ယခုအခါ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးမ်ား သယ္ေဆာင္ လာသူမ်ားႏွင့္ ဘီးတပ္ ကုလားထိုင္၊ ကေလး လက္တြန္းလွည္း တြန္းလာသူ မ်ားအတြက္ အဆင္ေျပေစရန္ ဘူတာတိုင္းတြင္ ဓါတ္ေလွခါး မ်ားပါ တပ္ဆင္ေပး ထားပါသည္။ မ်က္မျမင္မ်ား စမ္းသပ္သြားလာ ႏုိင္ရန္ အတြက္လည္း ေလွ်ာက္လမ္း မ်ား လုပ္ေပး ထားပါ၏။
ရထားဘူတာ အားလံုးမွာ ေျမေပၚ (မိုးပ်ံ) ႏွင့္ ေျမေအာက္ ဘူတာမ်ား ခ်ည္း ျဖစ္ပါသည္။ ေျမေအာက္ ဘူတာမ်ားမွာ ေ၀ဟင္မွ ဗံုးႀကဲခ်သည့္ ဒါဏ္ကို ခံႏိုင္ရည္ ရိွ ေသာ ဘူတာမ်ား တစ္နည္းအားျဖင့္ အေရး ႀကံဳလွ်င္ ဗံုးခုိက်င္းမ်ား အျဖစ္သံုးႏိုင္ေသာ ဘူတာမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ဘူတာ အားလံုးတြင္ အမ်ား ျပည္သူသံုး တယ္လီဖံုး မ်ား တပ္ဆင္ေပး ထားပါ၏။ ရထားအားလံုးႏွင့္ ေျမေအာက္ဘူတာ အားလံုးတြင္ ေလေအးေပး စံနစ္ တပ္ဆင္ထား ပါသည္။ ဘူတာ အားလံုးတြင္ စက္ေလွခါး မ်ား တပ္ဆင္ထားၿပီး ထိုစက္ေလွခါး မ်ားမွာ သာမန္ စက္ေလွခါး မ်ားထက္ ႏွစ္ဆခန္႔ ပိုျမန္ပါသည္။ ထို႔ျပင္ ယခုအခါ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးမ်ား သယ္ေဆာင္ လာသူမ်ားႏွင့္ ဘီးတပ္ ကုလားထိုင္၊ ကေလး လက္တြန္းလွည္း တြန္းလာသူ မ်ားအတြက္ အဆင္ေျပေစရန္ ဘူတာတိုင္းတြင္ ဓါတ္ေလွခါး မ်ားပါ တပ္ဆင္ေပး ထားပါသည္။ မ်က္မျမင္မ်ား စမ္းသပ္သြားလာ ႏုိင္ရန္ အတြက္လည္း ေလွ်ာက္လမ္း မ်ား လုပ္ေပး ထားပါ၏။
ဘူတာ အ၀င္အထြက္မ်ားတြင္လည္း လက္တြန္းလွည္းမ်ား တြန္းႏိုင္ရန္၊ ဘီးတပ္ ကုလားထိုင္မ်ား အဆင္ေျပ စြာ တက္၊ ဆင္း ႏိုင္ရန္ ဆင္ေျခေလွ်ာ လမ္းမ်ား လုပ္ေပး ထားပါသည္။ ထုိ႔ျပင္ လက္မွတ္ေပါက္ မ်ားတြင္လည္း ဘီးတပ္ ကုလားထိုင္မ်ား ၀င္၊ ထြက္ႏိုင္ရန္ က်ယ္ေသာ လက္မွတ္ေပါက္ မ်ား ထားရိွ ေပးပါသည္။
ဘူတာရံုတိုင္းတြင္ လက္မွတ္ ၀ယ္ေသာစက္ (GTM – General Ticketing Machine) အနည္းဆံုး ေလးလံုး ထား ရိွေပးပါသည္။ မိမိ သြားလိုေသာ ဘူတာကို ဖန္သားျပင္ ေပၚ တြင္ လက္ႏွင့္ ေထာက္ ေရြးခ်ယ္ကာ က်သင့္ေသာ ပိုက္ဆံကို ထည့္လိုက္ပါက လက္မွတ္ ထြက္က်လာပါ လိမ့္မည္။ တစ္ခါသံုး လက္မွတ္မ်ား အတြက္ Deposit S$ 1.00 ေဆာင္း ေပးရၿပီး ခရီးဆံုးလွ်င္ ထို စက္၌ပင္ လက္မွတ္ကို ထိုးထည့္လိုက္ ကာ Deposit ေပးထားေသာ S$ 1.00 ကို ျပန္လည္ ထုတ္ယူ ႏိုင္ပါသည္။ သို႔မဟုတ္ ထိုလက္မွတ္ ၀ယ္သည့္ေန႔မွ ရက္ေပါင္း ၃၀ အတြင္း ထို GTM စက္မ်ား၌ ျပန္လည္ ထုတ္ယူႏိုင္ပါသည္။
ဘူတာရံုတိုင္းတြင္ လက္မွတ္ ၀ယ္ေသာစက္ (GTM – General Ticketing Machine) အနည္းဆံုး ေလးလံုး ထား ရိွေပးပါသည္။ မိမိ သြားလိုေသာ ဘူတာကို ဖန္သားျပင္ ေပၚ တြင္ လက္ႏွင့္ ေထာက္ ေရြးခ်ယ္ကာ က်သင့္ေသာ ပိုက္ဆံကို ထည့္လိုက္ပါက လက္မွတ္ ထြက္က်လာပါ လိမ့္မည္။ တစ္ခါသံုး လက္မွတ္မ်ား အတြက္ Deposit S$ 1.00 ေဆာင္း ေပးရၿပီး ခရီးဆံုးလွ်င္ ထို စက္၌ပင္ လက္မွတ္ကို ထိုးထည့္လိုက္ ကာ Deposit ေပးထားေသာ S$ 1.00 ကို ျပန္လည္ ထုတ္ယူ ႏိုင္ပါသည္။ သို႔မဟုတ္ ထိုလက္မွတ္ ၀ယ္သည့္ေန႔မွ ရက္ေပါင္း ၃၀ အတြင္း ထို GTM စက္မ်ား၌ ျပန္လည္ ထုတ္ယူႏိုင္ပါသည္။
လက္မွတ္ခမ်ားမွာ အနည္းဆံုး လူႀကီးခ S$ 0.70 ႏွင့္ ကေလးခ S$ 0.40၊ တစ္ခါသံုး Standard Ticket S$ 1.00 တို႔ ျဖစ္ပါသည္။ Changi Airport မွ Boon Lay သို႔ S$ 1.84 ျဖစ္ၿပီး Punggol သို႔ S$ 2.09 ျဖစ္ပါ သည္။ ဤ ဘူတာမ်ားမွာ အေ၀းဆံုး ဘူတာမ်ား ျဖစ္သျဖင့္ အမ်ားဆံုး ဤ ေလာက္သာ က်သင့္သည္ ဟု ယူဆႏုိင္ ပါသည္။ သို႔ေသာ္ Standard Ticket ဆိုပါမူ S$ 2.20 က်ပါမည္။
ရထား လက္မွတ္မွာ အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည့္ ကားစီးေသာ Ez link card ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုကဒ္ထဲ၌ ပိုက္ဆံ ကုန္သြားပါက ဘူတာမ်ား အတြင္းရိွ Ez Link Card Top-up Station မ်ားတြင္ မိမိရိွ ဘဏ္ကဒ္ႏွင့္ ပိုက္ဆံ ထပ္ထည့္၍ ရပါသည္။ ဘဏ္ကဒ္ မရိွပါ ကလည္း Customer Service Centre တြင္ ပိုက္ဆံ ေပး၍ ထပ္ျဖည့္ခိုင္း လို႔ ရပါသည္။ အနည္းဆံုး S$ 10.00 ထည့္ရ ပါသည္။
ကဒ္မရိွေသး သူမ်ားလည္း ထို Customer Service Centre မ်ားတြင္ ၀ယ္လို႔ ရပါသည္။ ကဒ္သစ္၀ယ္ လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ ေပးရပါသည္။ ကဒ္ဖိုး ၅ က်ပ္၊ Travel Deposit ၃ က်ပ္ ႏွင့္ မိမိသံုးႏိုင္ေသာ တန္ဘိုး ၇ က်ပ္ ျဖစ္ပါသည္။ ကဒ္၏ သက္တမ္းမွာ ၅ ႏွစ္ ျဖစ္ပါ၏။
ရထား လက္မွတ္မွာ အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည့္ ကားစီးေသာ Ez link card ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုကဒ္ထဲ၌ ပိုက္ဆံ ကုန္သြားပါက ဘူတာမ်ား အတြင္းရိွ Ez Link Card Top-up Station မ်ားတြင္ မိမိရိွ ဘဏ္ကဒ္ႏွင့္ ပိုက္ဆံ ထပ္ထည့္၍ ရပါသည္။ ဘဏ္ကဒ္ မရိွပါ ကလည္း Customer Service Centre တြင္ ပိုက္ဆံ ေပး၍ ထပ္ျဖည့္ခိုင္း လို႔ ရပါသည္။ အနည္းဆံုး S$ 10.00 ထည့္ရ ပါသည္။
ကဒ္မရိွေသး သူမ်ားလည္း ထို Customer Service Centre မ်ားတြင္ ၀ယ္လို႔ ရပါသည္။ ကဒ္သစ္၀ယ္ လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ ေပးရပါသည္။ ကဒ္ဖိုး ၅ က်ပ္၊ Travel Deposit ၃ က်ပ္ ႏွင့္ မိမိသံုးႏိုင္ေသာ တန္ဘိုး ၇ က်ပ္ ျဖစ္ပါသည္။ ကဒ္၏ သက္တမ္းမွာ ၅ ႏွစ္ ျဖစ္ပါ၏။
ကဒ္က်ိဳးသြားပါက ခ်က္ျခင္း ကဒ္သစ္ႏွင့္ ျပန္လဲပါ။ သန္႔ရွင္း ၿပီး ေျခာက္ေသြ႔ ေနေအာင္ အျမဲ ဂရုစိုက္ပါ။ ေနေရာင္ႏွင့္ တိုက္ရိုက္ မထိ ပါေစႏွင့္။ ကဒ္ေပၚတြင္ စတစ္ကာမ်ား၊ ဓါတ္ပံုမ်ား မကပ္ပါႏွင့္။ အေပါက္
ေဖာက္ျခင္း ၊ေခါက္ျခင္း၊ ျခစ္ျခင္းမ်ား မျပဳ ပါႏွင့္။ ကဒ္ကို card reader စက္ေပၚတြင္ တစ္ႀကိမ္သာ ျပပါ။ ကဒ္ကို ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ ထည့္ထားရာမွ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ဖင္ခု ထိုင္မိျခင္း မျပဳမိပါ ေစႏွင့္။
ေဖာက္ျခင္း ၊ေခါက္ျခင္း၊ ျခစ္ျခင္းမ်ား မျပဳ ပါႏွင့္။ ကဒ္ကို card reader စက္ေပၚတြင္ တစ္ႀကိမ္သာ ျပပါ။ ကဒ္ကို ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ ထည့္ထားရာမွ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ဖင္ခု ထိုင္မိျခင္း မျပဳမိပါ ေစႏွင့္။
ဘူတာရံုမ်ားႏွင့္ ရထားေပၚတြင္ အစားအစာမ်ား စားေသာက္ျခင္း မျပဳရ ပါ။ ရထားေပၚသို႔ သာမန္ Hand
Carry ေသတၱာ အရြယ္ အထုပ္အပိုးမ်ားသာ သယ္ခြင့္ ရိွသည္။ သယ္ခြင့္ရိွေသာ အႀကီးဆံုး ေသတၱာ အရြယ္မွာ ၈၁ x ၅၈ x ၃၀ စင္တီ မီတာ ျဖစ္ပါသည္။
ရထားေပၚတက္လွ်င္ အေပါက္၀ ၌ ရပ္မေနပဲ အတြင္းသို႔ ၀င္ပါ။ ထိုင္ခံုမ်ား ကို အသက္ႀကီးသူမ်ား၊ ကိုယ္၀န္ေဆာင္ မ်ား၊ ကေလးငယ္မ်ား၊ မသန္စြမ္းသူ မ်ားအား ဦးစားေပးပါ။
Carry ေသတၱာ အရြယ္ အထုပ္အပိုးမ်ားသာ သယ္ခြင့္ ရိွသည္။ သယ္ခြင့္ရိွေသာ အႀကီးဆံုး ေသတၱာ အရြယ္မွာ ၈၁ x ၅၈ x ၃၀ စင္တီ မီတာ ျဖစ္ပါသည္။
ရထားေပၚတက္လွ်င္ အေပါက္၀ ၌ ရပ္မေနပဲ အတြင္းသို႔ ၀င္ပါ။ ထိုင္ခံုမ်ား ကို အသက္ႀကီးသူမ်ား၊ ကိုယ္၀န္ေဆာင္ မ်ား၊ ကေလးငယ္မ်ား၊ မသန္စြမ္းသူ မ်ားအား ဦးစားေပးပါ။
ဘတ္စ္ကားမ်ားကဲ့သို႔ပင္ ရထားေပၚတြင္လည္း -
Ø ဒူးရင္းသီးမသယ္ရ။
Ø အိမ္ေမြးတိရိစ ၦာန္မ်ားလည္း သယ္ခြင့္မျပဳ။
Ø ေဆးလိပ္မေသာက္ရ။ ေသာက္လွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး - S$ ၁၀၀၀.၀၀
Ø အစားအေသာက္ မစားမေသာက္ရ။ စားလွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး -S$ ၅၀၀.၀၀
Ø အမိႈက္မပစ္ရ။
Ø ဂက္စ္အိုးစသည့္ မီးေလာင္ေပါက္ကဲြေစတတ္ေသာ ပစၥည္းမ်ား မသယ္ရ။ သယ္လွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး - S$ ၅၀၀၀.၀၀
Ø ဒူးရင္းသီးမသယ္ရ။
Ø အိမ္ေမြးတိရိစ ၦာန္မ်ားလည္း သယ္ခြင့္မျပဳ။
Ø ေဆးလိပ္မေသာက္ရ။ ေသာက္လွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး - S$ ၁၀၀၀.၀၀
Ø အစားအေသာက္ မစားမေသာက္ရ။ စားလွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး -S$ ၅၀၀.၀၀
Ø အမိႈက္မပစ္ရ။
Ø ဂက္စ္အိုးစသည့္ မီးေလာင္ေပါက္ကဲြေစတတ္ေသာ ပစၥည္းမ်ား မသယ္ရ။ သယ္လွ်င္ ဒါဏ္ေၾကး - S$ ၅၀၀၀.၀၀
ရထား ေစာင့္ေနစဥ္ ဘူတာ ပလက္ေဖာင္း ၌ အ၀ါေရာင္ သား ထားေသာ မ်ဥ္း၏ ေနာက္မွသာ ေစာင့္ပါ။
ရထား ဆိုက္လာလွ်င္ မ်ဥ္းသား ထားေသာ ေစာင့္လိုင္း (Waiting Lines) အျပင္မွသာ ေစာင့္ပါ။ ဆင္းသူမ်ား ကို အရင္ ဦးစားေပးပါ။ အကယ္၍ ရထား ေစာင့္ေနစဥ္ မေတာ္တဆ ပစၥည္း တစ္ခုခု ရထားလမ္း ေပၚ က်သြားပါက ရထား လမ္းမ်ား ေပၚ သို႔ ဆင္း မေကာက္ရ။ ဗို႔အားျမင့္ လွ်ပ္စစ္လိုင္း မ်ား လႊတ္ထားသျဖင့္ အသက္ေဘး အႏၱရာယ္ ရိွပါသည္။ ဘူတာ အတြင္းတြင္ ရထား ၀န္ထမ္းမ်ား ေစာင့္ၾကပ္ ေနပါသည္။ သူတို႔ကို အေၾကာင္းၾကား ႏိုင္ပါသည္။ အကယ္၍ ရထား လမ္းမ်ားေပၚ ဆင္းပါက ဒါဏ္ေငြ S$ ၅၀၀၀ ထိ တပ္ရိုက္ ႏိုင္ပါသည္။
ရထားၾကမ္းျပင္ႏွင့္ ပလက္ေဖာင္း အၾကား လပ္ေနေသာ ေနရာမွာ ၃ လက္မခန္႔ သာ ရိွပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထို အေပါက္အတြင္း ေျခေခ်ာ္ မက်ေစရန္ အတက္၊ အဆင္း မ်ားတြင္ သတိျပဳပါ။
ရထား ဆိုက္လာလွ်င္ မ်ဥ္းသား ထားေသာ ေစာင့္လိုင္း (Waiting Lines) အျပင္မွသာ ေစာင့္ပါ။ ဆင္းသူမ်ား ကို အရင္ ဦးစားေပးပါ။ အကယ္၍ ရထား ေစာင့္ေနစဥ္ မေတာ္တဆ ပစၥည္း တစ္ခုခု ရထားလမ္း ေပၚ က်သြားပါက ရထား လမ္းမ်ား ေပၚ သို႔ ဆင္း မေကာက္ရ။ ဗို႔အားျမင့္ လွ်ပ္စစ္လိုင္း မ်ား လႊတ္ထားသျဖင့္ အသက္ေဘး အႏၱရာယ္ ရိွပါသည္။ ဘူတာ အတြင္းတြင္ ရထား ၀န္ထမ္းမ်ား ေစာင့္ၾကပ္ ေနပါသည္။ သူတို႔ကို အေၾကာင္းၾကား ႏိုင္ပါသည္။ အကယ္၍ ရထား လမ္းမ်ားေပၚ ဆင္းပါက ဒါဏ္ေငြ S$ ၅၀၀၀ ထိ တပ္ရိုက္ ႏိုင္ပါသည္။
ရထားၾကမ္းျပင္ႏွင့္ ပလက္ေဖာင္း အၾကား လပ္ေနေသာ ေနရာမွာ ၃ လက္မခန္႔ သာ ရိွပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထို အေပါက္အတြင္း ေျခေခ်ာ္ မက်ေစရန္ အတက္၊ အဆင္း မ်ားတြင္ သတိျပဳပါ။
ရထား၏ အစြန္ဆံုးတဲြ ထိပ္တည့္တည့္ ရိွ အေရးေပၚ တံခါးေပါက္ မ်ားကို မမီွပါႏွင့္။ ရထား တံခါး ပိတ္ကာနီး တြင္ အတင္း ေျပး တက္ျခင္း မျပဳပါႏွင့္။ ရထားေပၚတြင္ ပစၥည္း တစ္ခုခု ေတြ႔ပါက သြား မကိုင္ပါႏွင့္။ ရထား ၀န္ထမ္းမ်ားကို အေၾကာင္းၾကားပါ။ ပစၥည္း ေပ်ာက္လွ်င္ ၆၇၆၇ ၃၃၀၀ သို႔ ေခၚ၍ လည္းေကာင္း၊ corpcomms@smrt.com.sg သို႔ အီးေမးလ္ ပို႔၍ ေသာ္လည္းေကာင္း စံုစမ္း ႏုိင္ပါသည္။
ဘူတာ အ၀င္၀ႏွင့္ ရထား ပလက္ေဖာင္း မ်ား တြင္ ရထား ၀င္ခိ်န္မ်ား၊ အႏၱရာယ္ ကင္းရွင္းေရး သတိေပးခ်က္ မ်ား၊ ရုပ္ရွင္ ေၾကာ္ျငာမ်ား ျပသသည့္ LCD တီဗီ ဖန္သားျပင္မ်ား ရိွပါသည္။ ရထား ၀င္ရန္ ၄ မိနစ္လိုေသးသည္ စသျဖင့္ သိႏိုင္ပါ သည္။
နံနက္ပိုင္း ႏွင့္ ညေနပိုင္း အသြားအလာ မ်ားေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ၂ မိနစ္လွ်င္ ရထား တစ္စီး ရိွၿပီး ေန႔လည္ ေန႔ခင္း ခရီး သည္ နည္းပါးေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္မူ ၆ မိနစ္ သို႔မဟုတ္ ၇ မိနစ္ မွ ၈ မိနစ္လွ်င္ ရထားတစ္စီး ရိွပါသည္။
ေနာက္တစ္ခု သေဘာက်ဘို႔ ေကာင္းသည္မွာ ဘူတာတိုင္း တြင္ အိမ္သာ ရိွျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ စကားႀကံဳ၍ ေျပာရလွ်င္ စင္ကာပူ ၌ ေနရာတိုင္း လိုလို အိမ္သာ ရိွပါသည္။ စူပါ မားကက္ႀကီးမ်ားမွ အစ လဖက္ရည္ဆိုင္၊ Hawker Centre ေခၚ စားေသာက္ဆိုင္ မ်ား အလယ္၊ ကား၊ ရထားဂိတ္မ်ား အဆံုး အိမ္သာမ်ား ရိွသျဖင့္ အလြန္ အဆင္ေျပ ပါသည္။
အခ်ိဳ႔ ဘူတာမ်ားမွာ စူပါမားကက္ ႀကီးမ်ားႏွင့္ တဲြထားသျဖင့္ ေစ်း၀ယ္ရ၊ ျခမ္းရ လြယ္ပါသည္။ ယခုမူ ဘူတာတိုင္း လိုလို တြင္ Cheers ဆိုင္မ်ား ရိွသျဖင့္ အလြယ္တကူ စားေသာက္ႏိုင္ေသာ အစားအစာ၊ အေအး၊ ေရဗူး မ်ားကို အလြယ္တကူ ၀ယ္ယူႏိုင္ပါသည္။
နံနက္ပိုင္း ႏွင့္ ညေနပိုင္း အသြားအလာ မ်ားေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ၂ မိနစ္လွ်င္ ရထား တစ္စီး ရိွၿပီး ေန႔လည္ ေန႔ခင္း ခရီး သည္ နည္းပါးေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္မူ ၆ မိနစ္ သို႔မဟုတ္ ၇ မိနစ္ မွ ၈ မိနစ္လွ်င္ ရထားတစ္စီး ရိွပါသည္။
ေနာက္တစ္ခု သေဘာက်ဘို႔ ေကာင္းသည္မွာ ဘူတာတိုင္း တြင္ အိမ္သာ ရိွျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ စကားႀကံဳ၍ ေျပာရလွ်င္ စင္ကာပူ ၌ ေနရာတိုင္း လိုလို အိမ္သာ ရိွပါသည္။ စူပါ မားကက္ႀကီးမ်ားမွ အစ လဖက္ရည္ဆိုင္၊ Hawker Centre ေခၚ စားေသာက္ဆိုင္ မ်ား အလယ္၊ ကား၊ ရထားဂိတ္မ်ား အဆံုး အိမ္သာမ်ား ရိွသျဖင့္ အလြန္ အဆင္ေျပ ပါသည္။
အခ်ိဳ႔ ဘူတာမ်ားမွာ စူပါမားကက္ ႀကီးမ်ားႏွင့္ တဲြထားသျဖင့္ ေစ်း၀ယ္ရ၊ ျခမ္းရ လြယ္ပါသည္။ ယခုမူ ဘူတာတိုင္း လိုလို တြင္ Cheers ဆိုင္မ်ား ရိွသျဖင့္ အလြယ္တကူ စားေသာက္ႏိုင္ေသာ အစားအစာ၊ အေအး၊ ေရဗူး မ်ားကို အလြယ္တကူ ၀ယ္ယူႏိုင္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment