Tuesday, December 18, 2018

လကၤာဒီပခ်စ္သူက ေျပာျပေနသည့္ မွားယြင္းေနေသာ ခံယူခ်က္မ်ား


ေဖ့စ္ဘုတ္ေပၚတြင္ အသားကုန္အဆဲခံေနရသည့္ မႏၱေလးအမ်ိဳးသားဇာတ္ရံု၌ ကျပခဲ့ေသာ လကၤာဒီပခ်စ္သူျပဇာတ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကြ်ႏု္ပ္၌ ေတြးစရာမ်ား ရလာျပန္ေသာေၾကာင့္ ေရးလုိက္ရျပန္ေပေၾကာင္း။

ထုိျပဇာတ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ အေကာင္းဆံုးေဝဖန္ခ်က္မွာ ကိုၿဖိဳးျမင့္ေဝ၏ လကၤာဒီပခ်စ္သူစစ္တမ္း ျဖစ္ပါသည္။

Link:
https://www.facebook.com/phyomyint.wai.3/posts/1133889036819945

(၁) လကၤာဒီပခ်စ္သူဆိုတာ ရာမာယနနဲ႔ လားလားမွမဆိုင္

ရာမာယနဇာတ္ ျမစ္ဖ်ားခံရာသည္ အိႏိၵယျဖစ္၏။ ရာမာယနဇာတ္ကို ျပဳစုသူမွာ ဝါလမိကိရေသ့ႀကီးျဖစ္၏။ ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈတြင္ ရာမဇာတ္ႏွစ္မ်ိဳးရိွ၏။ တစ္မ်ိဳးမွာ ဝါလမိကိ၏ ရာမာယနမွ ဆင္းသက္လာေသာ ရာမဇာတ္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္မ်ိဳးမွာ ဘုရား အေလာင္း ရာမမင္းသားဇာတ္ေတာ္ျဖစ္၏။ ထိုႏွစ္ခုကို သီးျခားစီခဲြ၍ မွတ္ယူရမည္ဆို၏။ ထို႔ျပင္ ဟိႏၵဴတို႔၏ ရာမနတ္ဘုရားလည္း ရိွေသး၏။ ဟိႏၵဴတို႔က ၎တို႔၏နတ္ဘုရား ရာမ မွာ ဗုဒၶဘာသာဝင္တို႔၏ ဘုရားအေလာင္း ရာမပင္ျဖစ္သည္ဟု မွတ္ယူေၾကာင္း ဖတ္ဖူးပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္ အလယ္တန္းေက်ာင္းသားဘဝက အစ္ကိုႀကီးက စာေပဗိမာန္အသင္းဝင္ထားေသာေၾကာင့္ စာေပဗိမာန္ထုတ္ စာအုပ္မ်ားကို လစဥ္ ရရိွခဲ့ဖူး၏။ ထိုအထဲတြင္ ျမန္မာရာမဇာတ္ရုပ္စံုစာအုပ္လည္းပါ၏။ ပံုမ်ားမွာ အလြန္ေကာင္းလွ၍ ကြ်န္ေတာ္ အလြန္ႏွစ္သက္လွေသာ စာအုပ္ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ ကေလးဆိုေတာ့ စာအုပ္မ်ားကို ဘယ္လုိသိမ္းရမည္မွန္း ေသေသခ်ာခ်ာ မသိေသး။ ထုိ႔ျပင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အလယ္တန္းေအာင္သည့္အခါ ကြင္းေကာက္မွ ေလးမ်က္ႏွာသို႔ ေျပာင္းခဲ့ရာ အိမ္အကူးအေျပာင္း တြင္ စာအုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေပ်ာက္ကုန္သည္ ထင္ပါသည္။

ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈအတြင္း ရာမဇာတ္ေတာ္သည္ အေတာ္နက္နက္ရိႈင္းရိႈင္း ဝင္ေရာက္လ်က္ရိွပါသည္။ ျမန္မာမွန္လွ်င္ ရာမ၊ သီတာ၊ ဒသဂီရိတို႔ကို မၾကားဖူးသူမရိွ။ သည္ေတာ့ သည္ကိစၥကြ်န္ေတာ္ အေၾကာရွည္ မေနေတာ့ပါ။ လိုရင္းမေရာက္မွာကို စုိးပါသည္။

မူရင္းက ရာမာယန၊ ၎ကို ဆရာခ်စ္ဦးညိဳက လကၤာဒီပခ်စ္သူအျဖစ္ ဖန္တီးလုိက္၏။ လကၤာဒီပခ်စ္သူဆုိတာ ဘယ္ကေနလာမွန္း ေတာင္မသိဘဲ လကၤာဒီပခ်စ္သူ ျပဇာတ္ကမယ္ ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ေျပာစရာစကားေတာင္ မရိွေတာ့ပါ။ ကိုၿဖိဳးေဝျမင့္၏ ပို႔စ္တြင္ပါသည့္ အင္တာဗ်ဴးလင့္ကိုၾကည့္ၿပီး အေတာ္ေတာင္ လန္႔ျဖတ္သြားမိသည္။ 

ေျပာထားတာလဲ ၾကည့္ပါဦးခင္ဗ်ာ။ (ကိုၿဖိဳးေဝျမင့္ေရးထားတဲ့အတိုင္း ေကာ္ပီကူးတင္ပါသည္။)

"လူေတြက လကၤာဒီပခ်စ္သူ ဆိုတာနဲ႔ ရာမ၊ လကၡဏဇာတ္ကို ေျပးျမင္ၾကတယ္။ တကယ္ေတာ့ ရာမ၊ လကၡဏဇာတ္ မဟုတ္ဘူး။ ဆရာႀကီးခ်စ္ဦးညိဳ စိတ္ကူးယဥ္ၿပီး ေရးဖြဲ႔ထားတဲ့ဝတၳဳကို ျပန္ကမွာ။"

စကတည္းက အဲသလိုယူဆထားတယ္ဆိုေတာ့ ဒီလို ေပါက္တတ္ကရပံုေတြထြက္လာတာကို မအံ့ၾသမိေတာ့ပါ။

(၂) လဲြမွားသည့္ ခံယူခ်က္မ်ား

ထို လကၤာဒီပခ်စ္သူျပဇာတ္က ကြ်ႏ္ုပ္တို႔သည္ လဲြမွားေသာခံယူခ်က္မ်ားႏွင့္ ႏွလံုးေမြ႔ေလ်ာ္ ေပ်ာ္ပုိက္ေနေသာ လူမ်ိဳးမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းႀကီး မီးေမာင္ထိုးျပထား၏။

ကြ်ႏ္ုပ္တို႔လူမ်ိဳးမ်ားသည္ (ဤေနရာတြင္ေျပာသည့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လူမ်ိဳးမ်ား ဆိုသည္မွာ ၂၁ ရာစုသည္ဘက္ေခတ္က လူမ်ိဳးမ်ားကို ေျပာျခင္းျဖစ္၏။) ဘယ္အရာကိုပဲ လုပ္သည္ျဖစ္ေစ၊ မည္သည့္အခါမွ လွလွပပ၊ က်က်နန၊ ေသေသသပ္သပ္။ ေစတနာပါပါႏွင့္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ လုပ္ေလ့မရိွၾက။ ၿပီးၿပီးေရာ လုပ္သည္။ ျဖစ္ကတတ္ဆန္းလုပ္သည္။
(ငါးခံုးမတစ္ေကာင္မေကာင္းမႈေၾကာင့္ တစ္ေလွလံုးကုိ ပတ္ရမ္းရတာ အားနာပါသည္။ သို႔ေသာ္ ခဏေတာ့သည္းခံလိုက္ၾကပါဦး။)

မေအးႏွင္းယုက အလြန္ေကာင္းလွပါသည္။ ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ၾကည့္ေခ်ပါ ဟု တိုက္တြန္းသျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္ မုန္းစဲြ ကို သြားၾကည့္မည္ဟု နမူနာမ်ားရွာ ၾကည့္၏။ သို႔ေသာ္ သူ႔ မုန္းစဲြသည္လည္း သည္ပုပ္ထဲက သည္ပဲပင္ ျဖစ္၏။ နမူနာမ်ားၾကည့္ၿပီး စိတ္ပ်က္လွသည္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ သြားမၾကည့္ျဖစ္ေတာ့ပါ။

နာမည္ႀကီးလွေသာ ခီေမာင္ႏွံ၏ ကားမ်ားကို ကြ်န္ေတာ္ သြားၾကည့္ပါသည္။ ၾကည့္သမွ အာရံုကို ဘယ္မွမေရာက္ေစပဲ က်က်နန ႏွစ္ၿပီးၾကည့္တာျဖစ္၏။

သည္တြင္ ကြ်န္ေတာ္တစ္ခု သတိထားမိသည္မွာ သူတို႔ရိုက္ထားသည့္အထဲ၌ အလြန္ထူးျခား ဆန္းျပားသည္မ်ားကို မေတြ႔မိ။ (ကြ်န္ေတာ္ကပဲ ႏိုင္ငံျခားကားေတြ ေတာက္ေလွ်ာက္ၾကည့္ေနလို႔လား မေျပာတတ္။) လူေတြ အဘယ္ေၾကာင့္ လက္ခံၾကသနည္း ဆုိသည့္အခ်က္မွာ မေပါျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ သူတို႔ရိုက္ထားတာေတြက ဣေျႏၵရသည္။ အလြန္ေပါလွသည့္ကားမ်ား အၾကားမွ မေပါသည့္ကားထြက္လာေတာ့ အလြန္ ေအာင္ျမင္ရျခင္းျဖစ္သတည္း။

စက္ေတြပိုေကာင္းလာလို႔ ရိုက္ခ်က္ေတြ ပိုေကာင္းလာတာသာ ရိွပါသည္။ ဟုိးယခင္က ဆရာႀကီး ေရႊဒံုးဘီေအာင္တို႔၊ ဘိတ္ကလာတဲ့ငံျပာရည္တို႔၊ ဆရာႀကီး ဦးသုခတို႔ ရိုက္ထားတဲ့ကားေတြကုိလည္း ၾကည့္ၾကည့္ၾကစမ္းပါ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ နမူနာယူစရာ ရုပ္ရွင္ကားေကာင္းေတြ အမ်ားႀကီးရိွပါသည္။ ယခင္က ေကာလိပ္ဂ်င္ေနဝင္း၊ ျမတ္ေလး၊ ညြန္႔ဝင္း၊ ျမင့္ေအာင္၊ ေအာင္ေအာင္၊ ဦးေက်ာက္လံုး၊ ဖိုးပါႀကီး၊ စိန္ျမင့္ စသျဖင့္ အတုယူစရာ မင္းသားေတြ အမ်ားႀကီးရိွသလို မင္းသမီး ေတြထဲမွာလည္း ၾကည္ၾကည္ေဌး၊ ဝါဝါဝင္းေရႊ၊ ခင္သန္းႏု၊ ႏဲြ႔ႏဲြ႔မူ၊ တင္တင္ညိဳ၊ ေမသစ္၊ မျမေလး၊ ေဒၚစိန္ခင္ အမ်ားႀကီးရိွပါသည္။ ရုပ္ရွင္တစ္ကားေကာင္းဘို႔ဆိုတာ ဇာတ္ေဆာင္ေတြတင္မဟုတ္။ ဇာတ္ရံေတြ၊ ဇာတ္ပို႔ေတြပါ ေကာင္းဘို႔လိုသည္။ သူတို႔ကိုပါနမူနာ ယူရမည္။ ေရွးကဆရာႀကီးေတြ ဘယ္လုိရိုက္ထားတယ္ဆိုတာ အတုယူရမည္။ သင္ယူရမည္။ ေလ့လာယူရမည္။

ေနာက္ၿပီး ရီရတယ္ဆိုတာ ေပါတုိင္းရီလို႔ေကာင္းတာ မဟုတ္။ အဆင့္အတန္းရိွရိွ ဟာသလုပ္လို႔ရပါသည္။ ရုပ္ရွင္ကားေကာင္း ဆုိတာ ဘာလဲသိခ်င္ရင္၊ မေပါဘဲရီရတယ္ဆုိတာ ဘာလဲသိခ်င္ရင္ စိန္ျမင့္၏ "အေဖတစ္ခု၊ သားတစ္ခု" တစ္ကားပဲၾကည့္ပါ။ အသင္တို႔ သိလာ (အဲေလ - ယူတတ္တယ္ဆိုရင္ေပါ့) ပါလိမ့္မည္။

ယခုေတာ့ ျဖစ္ကတတ္ဆန္းလုပ္ထားမွန္း သိသာလွ၏။ ကြ်န္ေတာ္ ပံုေတြျမင္လိုက္ကတည္းက အေတာ္ေလး စိတ္ကုန္မိပါသည္။
ဒါ ဒီျပဇာတ္တစ္ခုတည္းတင္ မဟုတ္ပါ။ အိမ္ အိမ္မို႔လို႔၊ ေက်ာင္း ေက်ာင္း မို႔လို႔။ လမ္း လမ္းမို႔လို႔။ ေက်ာင္းကား၊ ေက်ာင္းကားမို႔လို႔ (အဲေလ၊ ေရာကုန္ၿပီ။ ေဆာရီးေဆာရီး)။ ေနရာတကာ ျဖစ္၏။

ဤသည္က ကြ်န္ေတာ္တို႔လူမ်ားသည္ ဘာပဲလုပ္လုပ္ စီမံကိန္းခ်ၿပီး စနစ္တက် မလုပ္တတ္။ ၿပီးၿပီးေရာ ျဖစ္ကတတ္ဆန္း လုပ္တတ္ၾကမွန္း သိသာေစ၏။ အလုပ္တစ္ခုကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္ ဟု ေစတနာပါပါ မလုပ္တတ္မွန္း ျမင္သာေစ၏။ ပုိက္ဆံတစ္ခုကလဲြၿပီး အျခား ဘယ္အရာကိုမွ စိတ္မဝင္စားမွန္း ထင္သာေစ၏။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာမိန္းကေလးေတြပဲ ေတာ္ၾကာ ခုန္ခ်ျပန္ၿပီ။ ေတာ္ၾကာ အိမ္ရွင္ကို ဓားနဲ႔ထိုး သတ္ျပန္ၿပီ။ ေတာ္ၾကာ ထြက္ေျပး လာလို႔ စသျဖင့္ အသံေတြ ၾကားရတယ္။ ဖိလစ္ပိုင္ေတြက် ဘာသံမွမၾကားရပါလားဗ် - ဟု ကြ်န္ေတာ္က (စင္ကာပူမွ အိမ္အကူ မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍) ကိုတင္မင္းကို ေမးသည့္အခါ ၎က -

"ဒါက ဒီလုိရိွတယ္ဗ် ကိုေအးၿငိမ္းရဲ့ -

ဖိလစ္ပိုင္ေတြက သူတို႔ ေကာင္မေလးေတြကို ဘာေတြလုပ္ရမယ္။ ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာ က်က်နန ေလ့က်င့္ေပးလုိက္ ၾကတယ္။ ဟိုမိန္းကေလးေတြကလည္း တကယ္တတ္ေအာင္ သင္လာၾကတယ္။ ေဟာ ဒီက်ေတာ့ ဘာမွ အခက္အခဲမရိွေတာ့ဘူး။ သူတို႔ အကုန္လုပ္တတ္တယ္။ ေနာက္ၿပီး အဂၤလိပ္လုိလည္း ေကာင္းေကာင္းေျပာတတ္တယ္။ သူတို႔ရဲ့ ရပိုင္ခြင့္ အခြင့္အေရးေတြ ဘာေတြရိွတယ္ဆုိတာ သိသလို ရေအာင္လည္း အလိမၼာသံုးၿပီး ယူတတ္ၾကတယ္။ အဲဒီေတာ့ သူတို႔မွာ ဘာျပႆနာမွ မရိွေတာ့ ဘူး။

ျမန္မာျပည္ကလာတာေတြက်ေတာ့ ပိုက္ဆံလိုခ်င္တာတစ္ခုပဲရိွတယ္။ ဘာဆိုဘာမွ ျပင္မလာဘူး။ ေအးဂ်င့္ေတြကလည္း သင္တန္းေပးလုိက္တယ္လို႔ေတာ့ ဆိုပါရဲ့။ တကယ္တတ္ေအာင္ သင္ေပးလုိက္တာ မဟုတ္ဘူး။ အျဖစ္ပဲ။ ေနာက္ၿပီး ေကာင္မေလး ေတြကိုယ္ႏိႈက္ကလည္း မသင္ခ်င္ၾကဘူး။ ငါ ႏုိင္ငံျခားသြားရမယ္။ အဂၤလိပ္စကားေလးေတာ့ ထမင္းစားေရေသာက္ တတ္ေအာင္ လုပ္ထားမွလု႔ိမရိွဘူး။ ေနာင္ခါလာ ေနာင္ခါေဈးသေဘာထားၾကတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီလဲေရာက္ေရာ။ ျပႆနာေပါင္းစံုနဲ႔ ေတြ႔ရေတာ့ တာပဲ။ မခံႏိုင္တဲ့သူေတြက်ေတာ့ တုိက္ေပၚက ခုန္ခ်တာေတြ ျဖစ္ကုန္ေတာ့တာေပါ့။"

အဲသည့္ မိန္းကေလးေတြတင္ပဲလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရြာမွ ေကာင္ေလးေတြကို ရန္ကုန္လာ သင္တန္း တက္ခိုင္းဘို႔ ႀကိဳးစားဖူးပါသည္။ ၿပီးခဲ့သည့္အေခါက္ ရန္ကုန္ျပန္ေတာ့ ရြာကေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ရန္ကင္းက သင္တန္း ေက်ာင္းမွာ သင္တန္းတက္ဘို႔ လုိက္အပ္ေပး၏။ သင္တန္းေၾကး တစ္ျပားမွမေပးရ။ တကယ္တတ္ေအာင္လည္း သင္ေပးသည္။ သင္တန္းတက္ဘို႔ ဟုိက ဖုန္းလည္းေခၚေရာ မတက္ေတာ့ဘူး ဟု အေၾကာင္းျပန္ေလသည္။

အဲသဟာ သူတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္။ တျခားသူေတြလည္း သူလိုခ်ည္းသာမွတ္။
ရန္ကုန္တက္လာၿပီး အလုပ္ရွာသည္။ ငါဘာလုပ္တတ္သလဲဆုိတာ ကိုယ့္ကုိယ္ကိုယ္ မေမး။ လခဘယ္ေလာက္ရမလဲက စ ေမးသည္။ လခေတာ့ ၃ သိန္းေလာက္ လုိခ်င္သည္။ ၃ သိန္းတန္အလုပ္ေတြ ငါလုပ္ႏိုင္ရဲ့လားလို႔ ျပန္ေမးဘို႔ ဘယ္သူမွ သတိမရၾက။

အခု ေက်ာင္းတက္ၾကတာေရာ။ ဘာထူးပါသနည္း။
ပထမအရြယ္ ပညာရွာဆိုသည့္စကားအရ ေက်ာင္းတက္ရမည့္ ဝတၱရားရိွလို႔သာ တက္လုိက္ၾကရသည္။ ပညာလိုခ်င္စိတ္ နည္းနည္းကေလးမွ မရိွၾက။ သူတို႔ပညာမတတ္လွ်င္ ေခတ္ႀကီးကို ပံုခ်မည္။ ေခတ္ႀကီးကိုက ဘယ္သုိ႔။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ့ ပညာေရး စနစ္ႀကီးကိုက ဘယ္ညာ။ လက္ညိႈးထိုးသည့္အတတ္ပညာကိုမူ မသင္ပဲ တတ္ေပၾကသကိုး။

အေဝးသင္တကၠသိုလ္ တက္ေနသည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားထဲတြင္ ေက်ာင္းကထုတ္လာသည့္ စာစဥ္အထုပ္မ်ားကို ႀကိဳးျဖည္ဖူးသူ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္မ်ား ရိွပါသနည္း။ ေစ့ေစ့စပ္စပ္လုိက္ စံုစမ္းၾကည့္စမ္းပါ။

မ်ားမၾကာမီပင္ ဤလူငယ္မ်ား အရြယ္ေရာက္လာ၍ တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္ မင္းလုပ္ၾကဦးမည္။ သည္တိုင္းျပည္မွ ငါးပါးမေမွာက္၊ ဘယ္တုိင္းျပည္ ေမွာက္ပါေတာ့မည္နည္း။


(၃) နိဂံုး

ေခတ္ႀကီးသည္ အၿမဲမျပတ္ တိုးတက္ေျပာင္းလဲလ်က္ရိွ၏။ နည္းပညာတို႔သည္ လိုက္လို႔မမီႏိုင္ေအာင္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ေရြ႔လ်ားေန၏။ အႏို႔ ေခတ္ႀကီးကိုက အၿမဲေရြ႔ေနမွ သူမ်ားနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္းႏိုင္မွာ မဟုတ္လား။ မဟုတ္လွ်င္ တစ္ခ်က္ သတိလက္လြတ္ ျဖစ္သြားတာႏွင့္ အျပတ္အသတ္ ေနာက္ေကာက္က်သြားႏုိင္ေၾကာင္း ႏိုကီယာက သက္ေသျပေန၏။ ႏိုကီယာ စီအီးအိုက ငါတို႔ ဘာမွ အမွားမလုပ္မိၾကပါဘူးကြာ . . . ဒါေပမယ့္ ဟု မ်က္ရည္စက္လက္ႏွင့္ ဆုိခဲ့၏။

ကြ်န္ေတာ္တို႔သည္ တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာသည့္ ေခတ္ႀကီးကို ေက်ာ္မတက္ႏိုင္ေစကာမူ သူမ်ားထက္ ေနာက္မက်ေနေစရန္ အၿမဲ ႀကိဳးစားအားထုတ္ေနရေပမည္။ စဥ္ဆက္မျပတ္ ေလ့လာသင္ၾကားမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနရေပမည္။

"ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ တီဗီေတြေပါလာေတာ့ အစိုးရဆိုတဲ့လူႀကီးေတြက သူတို႔ေကာင္းမႈေၾကာင့္ လူေတြ ေခတ္မီဖြ႔ံၿဖိဳးတိုးတက္ လာၾကတယ္လုိ႔ ထင္ေနၾကတယ္။ အမွန္က တျခားတိုင္းျပည္ေတြက အင္မတန္႔ကို လွ်ံထြက္လာလြန္းလို႔ ျမန္မာျပည္ကို ေရာက္လာၾကတာ။ ကိုယ္ေတာ္လြန္းလွလို႔ လုိ႔ ထင္မေနနဲ႔ဗ်။ အဲဒါ ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ့ ရိုက္ခတ္မႈ . . ." ဟု လြန္ခဲ့ေသာ ဆယ့္ငါးႏွစ္ခန္႔က ကိုေဌးဝင္းႏိုင္က ကြ်န္ေတာ့္ကို ေကာ္ဖီေသာက္ၾကရင္း ေျပာဖူးတာ မွတ္မိေနပါသည္။ (ကိုေဌးဝင္းႏိုင္မွာ ဤကမၻာကုိ တရုတ္တို႔ ႀကီးစိုးသည့္အခါဝယ္ စာအုပ္ကို ဘာသာျပန္သူ ျဖစ္၏။)

ကမၻာႀကီးသည္ အလြန္လွ်င္ျမန္စြာ တိုးတက္ေျပာင္းလဲေန၏။ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔မွာကား ယခုထက္ထိ အိပ္ေမာက်ေနဆဲ ရိွေသးသည္။ စနစ္ေဟာင္းကို ဖက္တြယ္ထားလိုသူမ်ားျဖင့္ လည္ပတ္ေနရသည့္ အစိုးရယႏၱယားပ်က္ႀကီးထဲတြင္ ရုန္းကန္ေနရဆဲ ရိွေသးသည္။ လူငယ္အမ်ားစုသည္လည္း မိုးမိုး (အင္းလ်ား) ၏ ဝတၳဳေခါင္းစဥ္လို "ေပ်ာက္ေသာလမ္းမွာ စမ္းတဝါး" ဘဝက လြတ္ေအာင္ ရုန္းမထြက္ႏိုင္ေသးၾက။

ဤပံုျဖင့္ မိုးႀကီးခ်ဳပ္လိမ့္မည္။
ဤကဲ့သို႔ေသာ ခံယူခ်က္မ်ားႏွင့္ေတာ့ ဆက္ၿပီး မိုးႀကီးခ်ဳပ္ေနဦးမည္သာ ျဖစ္ပါေတာ့သတည္း။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ေအးၿငိမ္း
၁၈ ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀၁၈။ သန္းေခါင္ေက်ာ္ ၁း၀၃ နာရီ









No comments: