(၁)
ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္က
အလြန္ႀကီးက်ယ္သူျဖစ္၏။
ပုဆိုးေလွ်ာ္လွ်င္
တစ္ဖက္စကို ၅ ခ်က္ေဆာင့္လွ်င္ အျခားတစ္ဖက္စကို ၅ ခ်က္ေဆာင့္၏။ တစ္ခ်က္မွ မပိုေစရ။
အဝတ္လွန္းလွ်င္
ေစာင္းရဲြ႔ေနပါက အလြန္စိတ္ဆိုး၏။ ပုဆိုးလွန္းလွ်င္ ဟိုဘက္အစ၊ သည္ဘက္အစ ညီေနမွ ႀကိဳက္သည္။
အိမ္သာမ်ားညစ္ပတ္ေနလွ်င္
မတက္တတ္။
တစ္ခါသား
ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္၍ ရန္ကုန္ျပန္လာစဥ္ အိမ္သာသြားလိုေသာေၾကာင့္ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာ၌ အိမ္သာအတြင္း
ဝင္မိ၏။
အိမ္သာတြင္းမွ
အေျခအေနကို ျမင္လိုက္ရစဥ္ခဏ ကြ်ႏု္ပ္မွာ ကြ်ႏု္ပ္အသက္ရွင္ေနသမွ် ကာလပတ္လံုး ဤေနရာသုိ႔
မည္သည့္ အခါမွ ေျခဦးမလွည့္ေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ခ်မိေလေသာ ဟူ၏။
ထုိ႔ျပင္လည္း
ေျခေညာင္းခ်င္သာ ေညာင္းရမည္။ ညစ္တီးပတ္တတ္ ေနရာမ်ားတြင္ ထိုင္ဘို႔ရာ အလြန္ဝန္ေလးတတ္သူျဖစ္၏။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ေက်ာင္းသားဘဝက
ေလးမ်က္ႏွာမွ ရန္ကုန္လာဘို႔ဆိုတာ လြယ္ကူလွသည့္ ခရီးမဟုတ္။
ေလးမ်က္ႏွာကေန
မနက္အေစာႀကီးထ၊ စက္ေလွႏွင့္အိုင္သျပဳသုိ႔လာရ၏။ အိုင္သျပဳဆိပ္ကမ္းမွ ေမွာင္ႏွင့္မည္းမည္းတြင္
ဟသၤာတသို႔ထြက္မည့္ ကားဂိတ္သို႔လာရ၏။ ထို႔ေနာက္ ပထမကမၻာစစ္လက္က်န္ ကုန္တင္သည့္ ေလာ္ရီကားႀကီးမ်ားကို
အိတ္စ္ပရက္စ္အမွတ္ႏွင့္စီးကာ ဟသၤာတသို႔လာရ၏။ ထုိ႔ေနာက္တစ္ဖန္ ေႏြရာသီဆိုလွ်င္ ဟသၤာတၿမိဳ႔ေပၚမွ
ဆိပ္ကမ္းသို႔ ထြက္ခြာမည့္ ပထမကမၻာစစ္လက္က်န္ ကုန္တင္အိတ္စ္ပရက္စ္ႀကီးမ်ားေပၚသို႔ပင္
ေျပာင္းေရႊ႔စီးၾကရျပန္၏။
ထို႔ေနာက္
ႏွစ္ထပ္သေဘၤာႀကီးျဖင့္ ဧရာဝတီျမစ္ကို ျဖတ္ကူးကာ သာရေဝါသို႔လာၾကရ၏။
သာရေဝါမွ
ရန္ကုန္သို႔မူ ျပည္သူမ်ားအား ေစတနာထားေသာအားျဖင့္ အရံႈးခံကာ ေျပးဆဲြေပးေနသည္ဟုဆိုေသာ
(အဲသေလာက္ လူေတြစီးေနတဲ့ရထားကုိ အရံႈးေပၚေအာင္ေျပးဆဲြႏိုင္ျခင္းအတြက္ ကြ်ႏု္ပ္၌သာ လုပ္ပိုင္ခြင့္ရိွမည္ဆိုပါက
ျမန္မာ့မီးရထားဌာနႀကီး အား ျမန္မာ့စြမ္းေဆာင္ရည္အျမင့္မားဆံုးဆုကို ဂုဏ္ယူဝံ့ၾကြားစြာ
ေပးမိမည္ ျဖစ္ေလသည္။) စက္ေခါင္းထိပ္တြင္ မမ ဟု ေရထိုး ထားသည့္ ျမန္မာ့မီးရထားမွ ရထားႀကီးျဖင့္
လာရ၏။
ျပႆနာမွာ
ရထားမဟုတ္။ ရထားေပၚတြင္ လုိက္ပါလာေသာ ေဈးသည္မ်ား ျဖစ္၏။
ပထမ
အသုတ္သည္က စပါမည္။
အသုတ္သည္၏
ေခါင္းေပၚတြင္ ဗန္းႀကီးတစ္ခုပါလာ၏။ လက္တြင္မူ စဝယ္ကတည္းက တစ္ခါဖူးမွ် ေဆးဟန္မတူသည့္
ေရထည့္ ထားေသာ ပလတ္စတစ္ေရပံုးတစ္ခုကို ဆဲြထား၏။
အသုတ္ထည့္ေပးေသာ
ပန္းကန္မ်ားမွာ အနီ၊ အဝါ၊ အျပာ၊ အစိမ္းစသည္ျဖင့္ အေရာင္စံုလွသည့္ ပလတ္စတစ္ပန္းကန္မ်ားျဖစ္၏။
အေပါစား
ပလတ္စတစ္ပန္းကန္မ်ားဆိုေတာ့ သိေတာ္မူၾကသည့္အတိုင္း အစမ်ားထြက္လ်က္ ဖြာလန္က်ဲေနေခ်ၿပီ။
အသုတ္သည္သည္
ထိုင္ခံုမ်ားအၾကား၌ ၎၏ေဈးဗန္းႀကီးကိုခ်ကာ ခရီးသည္မ်ားအား အသုတ္ေရာင္း၏။
မီးရထားထိုင္ခံုမ်ားအၾကားမွ
ေလွ်ာက္လမ္းမွာ လူတစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္ရံုမွ်သာရိွရကား ထိုအၾကားတြင္ အသုတ္သည္ အေဒၚႀကီးက
၎၏ဧရာမ ေဈးဗန္းႀကီးခ်လိုက္ေသာအခါ လမ္းပိတ္သြားေလ၏။
ထုိအခါ
လူအမ်ားသည္ ထုိေဈးဗန္းႀကီးအေပၚမွ ေက်ာ္ခြ သြားၾကရေလသည္။
ထိုသူတို႔၏
ပုဆိုး၊ ထဘီ၊ ဖိနပ္စသည္တို႔မွ က်လာမည့္အမႈန္အမႊားမ်ားမွာ ေဈးဗန္းထဲမေရာက္လွ်င္ အဘယ္သို႔ေရာက္ပါမည္နည္း။
ေနာက္ၿပီး
အသုတ္ဆိုေတာ့ လက္ႀကီးျဖင့္ပယ္ပယ္နယ္နယ္ နယ္ရ၏။
ယခုေခတ္တြင္မေတာ့
အသုတ္သည္တု႔ိသည္ လက္တြင္ ပလတ္စတစ္လက္အိတ္မ်ား စြပ္ကာ နယ္သည္ကို ေတြ႔ႏိုင္ပါလိမ့္မည္။
သုိ႔ေသာ္
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ေခတ္က ပီဘိ သဘာဝအတုိင္းျဖစ္ေလရာ လက္အိတ္ေတြဘာေတြ ဘယ္ရလိမ့္မတံုး။ သဘာဝအတိုင္းပင္
လက္ႏွင့္ အသားကုန္နယ္ရတာ ျဖစ္၏။
ထို႔ေနာက္တြင္မေတာ့
ထို ေခါက္ဆဲြသုတ္၊ ၾကာဇံသုတ္၊ အသုတ္စံု စသည္တို႔ကို ေရာင္စံုပလတ္စတစ္ပန္းကန္မ်ားအတြင္း
ထည့္ကာ ဗိုက္ဆာေနၾကကုန္ၿပီျဖစ္ထေသာ ခရီးသည္မ်ားထံ လွမ္းေပးေလ၏။
ခရီးသည္မ်ားလည္း
အခ်ိဳမႈန္႔ႏိုင္ႏိုင္၊ ျငဳပ္သီးလိႈင္လိႈင္ျဖင့္သုပ္ထားသည့္ နတ္သုဒၶါက့ဲသုိ႔ အရသာရိွလွစြာေသာ
အသုပ္ကို ၿမိန္ေရရွက္ေရ စားၾကေလကုန္၏။
စားေသာက္ၿပီးလို႔
ျပန္ေရာက္လာသည့္ ေရာင္စံုပန္းကန္မ်ားကို အသင့္ယူလာသည့္ အဝ လက္တစ္ထြာမွ်ရိွေသာ ပလတ္စတစ္
ေရပံုးငယ္အတြင္း ႏွစ္ကာ ေဆးလိုက္၏။ ထို႔ေနာက္ မည္သည့္အေရာင္မွန္းမသိေတာ့ေသာ လက္ႏွီးစုပ္ျဖင့္
တစ္ခ်က္မွ် သပ္လိုက္လွ်င္ပင္ သန္႔ရွင္းျခင္းအမႈကိစၥ ၿပီးေလေတာ့၏။
ထို႔ေနာက္
ေနာက္တစ္ပဲြသုတ္ရန္အတြက္ အေဒၚႀကီးမွာ ပန္းကန္ေဆးေရတို႔ေပေနသည့္ သူ႔လက္ကို ခါးတြင္ဝတ္ထားေသာ
လံုျခည္ျဖင့္ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ သုတ္ေလ၏။
(သို႔အတြက္ေၾကာင့္ပင္
သူ႔အသုတ္မွာ ပိုစားေကာင္းေလသလားမသိ။ ငံျပာရည္ပင္ ထည့္စရာလိုမည္မဟုတ္ေလ။)
ထို႔ေနာက္
ထို႔ေနာက္ေတာ့ ထိုပန္းကန္၊ ထိုေရ၊ ထိုလက္တို႔ျဖင့္ပင္ တစ္သုတ္ၿပီး တစ္သုတ္ေရာင္းေလသတည္း။
ဤသည္မွာ
ေန႔တဓူဝျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
သူ႔ေဈးသည္ႏွင့္
သူ႔ေဖာက္သည္ ဘာမွ ျပႆနာမရိွ။
ျပႆနာကား
ကြ်ႏု္ပ္ျဖစ္၏။
ရထားတစ္တဲြလံုး
ေျခခ်စရာမွ်မရိွလွေအာင္ ၾကပ္ေနေလရကား ကြ်ႏု္ပ္မွာ တျခားသို႔မသြားႏုိင္ဘဲ ထုိ အသုတ္သည္နားမွာပင္
ေနရေလ၏။ ဆိုေတာ့ အသုပ္သည္အေဒၚႀကီး လုပ္ကုိင္ေနပံုမ်ားကို ကြ်ႏု္ပ္မွာ ကမၼ႒ာန္းရႈသကဲ့သုိ႔
အတိုင္းသား ရႈစားေနရေလ၏။ အသုပ္ေတြသုပ္ေပးလုိက္၊ ပန္းကန္ေတြ ေဆးလိုက္လုပ္ေနပံုကိုၾကည့္ရင္း
ကြ်ႏု္ပ္မွာ ပ်ိဳ႔အန္ခ်င္စိတ္မ်ားကို မနည္းထိန္းထား ရေလေသာ ဟူ၏။
အကယ္၍
အျခားေရြးစရာေနရာကေလးမ်ား တစ္ခုတေလရလွ်င္ သူတို႔ႏွင့္ေဝးေအာင္ ထိုေနရာသို႔ မေရာက္ေရာက္ေအာင္
သြားမိမည္အမွန္ ျဖစ္ေလသည္။
ထိုမွ်သာမက
မုန္႔ဟင္းခါးသည္မ်ားႏွင့္လည္း မၾကာခဏဆုိသလို ပက္ပင္းတိုးတတ္ေသး၏။
မုန္႔ဟင္းခါးေရာင္းသူမ်ားမွာ
အမ်ိဳးသားမ်ားျဖစ္၏။ သူတို႔အဖဲြ႔မွာ ၄ ေယာက္ခန္႔ရိွသည္။ တစ္ဦးက မုန္႔ျပင္၊ ႏွစ္ဦးက
လိုက္ေရာင္း၊ က်န္တစ္ဦးက ပန္းကန္ေဆး။
၎တို႔က
မုန္႔ဟင္းခါးႏွင့္ အဆာပလာမ်ား၊ ဟင္းေရအိုး စသည္တုိ႔ကို ႀကိမ္ျခင္းႀကီးအတြင္းထည့္ကာ
လူမ်ားကုိ ေက်ာ္ခြလ်က္ ေရာင္းျခင္း ျဖစ္၏။
လူေတြၾကားထဲ
ေက်ာ္ခြေရာင္းတာဆိုေတာ့ ဟိုလူ႔အေပၚေက်ာ္ ဒီလူ႔အေပၚခြ။ ကန္ေတာ့ေလးဘာေလးေတာင္ ေျပာေဖာ္မရ။
ကြ်န္ေတာ္ အေတာ္ တင္းေလသည္။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔ဟင္းေရစက္မ်ားမွာ ဟိုလူ႔ေပ၊ ဒီလူ႔ေပ။
အျခားသူမ်ားကေတာ့
ဒီကိုတစ္ပဲြေလာက္၊ ဒီမွာ သံုးပဲြေပးပါအံုး စသျဖင့္ တေပ်ာ္တပါးႀကီး။ ဟိုကမွာစား သည္ကမွာစားႏွင့္
ပဲြေတာ္ႀကီးျဖစ္ေနေလ၏။
ကြ်ႏု္ပ္မွာမူကား
ေက်ာ္ခြသြားတာလည္း ခံရေသးသည္။ ဟင္းရည္စက္မ်ားကလည္း တခါတခါ လြင့္ပ်ံလာေသးသည္ဆိုေတာ့
ေတာ္ေတာ့္ကို ေအာင့္အည္းကာ သည္းခံရေနရေလ၏။ အႏို႔ သည္းမခံလို႔ကလည္း မျဖစ္။ သူတု႔ိက ၄
ေယာက္၊ ကိုယ္က တစ္ေယာက္တည္း။ တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ခ်င္း ခ်ၾကစတမ္းဆိုလွ်င္ပင္ ေမြးကတည္းက
မထြားခဲ့ေသာကြ်ႏု္ပ္မွာ အျခား သူမ်ားႏွင့္ ယွဥ္လိုက္လွ်င္ တစ္ျခမ္းေလာက္သာ ရိွေလရကား
ခႏီၱစ - မႏိုင္၍သည္းခံျခင္းသည္လည္းေကာင္း ဟူေသာ တရားကိုသာ တြင္တြင္ပြားမ်ားေနရေလေသာ
ဟူသတတ္။
ကားေပၚ
ရထားေပၚ၊ သေဘၤာေပၚ၊ ကားဂိတ္၊ ဘူတာ စသည္တို႔မွ အစားအေသာက္မ်ားကို ဝယ္စားရန္ ကြ်ႏု္ပ္အား
မတိုက္တြန္းပါ ေလႏွင့္။ အခ်ည္းႏွီးသာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ ငတ္လို႔သာ ေသခ်င္ေသရမည္။ ထိုအစားအစာမ်ားကို
စားေသာက္ရန္ ကြ်ႏု္ပ္ အနည္းငယ္မွ မသတီပါ။
ဤသို႔ဆိုလိုက္သျဖင့္
ကြ်ႏု္ပ္ကို ၿမိဳ႔ႀကီးျပႀကီးမွ ၇ ထပ္တိုက္ေပၚတြင္ ေရႊဇြန္းကို္က္ကာ ေမြးလာသူဟု မထင္လိုက္ပါေလႏွင့္။
ကြ်ႏု္ပ္ကို
ဟို႔ေတာစြန္ေတာင္ဖ်ား၊ ရခိုင္ရိုးမေတာင္ေျခ၌ကပ္ေနသည့္ ဝါးေတာကြင္းဟူေသာ ဇနပုဒ္ရြာကေလး၌
ေမြးဖြားခဲ့တာ ျဖစ္၏။ (ေသာက္က်ိဳးနဲ၊ ေတာႀကိဳအံုၾကား ေမြးခဲ့လို႔ေပဘဲ။ ရန္ကုန္မွာသာ
ေမြးလို႔ကေတာ့ . . . )
သို႔ေသာ္လည္း
ေမြးရာပါႀကီးက်ယ္လာတာကိုေတာ့ျဖင့္ ကြ်ႏု္ပ္ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ပါေလ။
(၂)
သို႔ေသာ္
အရာအားလံုးကို အခ်ိန္၊ အရြယ္ႏွင့္ အေတြ႔အႀကံဳတို႔က ကုစားေပးလိုက္၏။
ယခုေတာ့ျဖင့္
ကြ်ႏု္ပ္မွာ ငယ္စဥ္ကႏွင့္ လားလားမွမဆိုင္သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ကိုယ့္ကုိယ္ကိုယ္
အံ့ၾသစြာ ရွာေဖြ ေတြ႔ရိွရေလ၏။
ရံဖန္ရံခါဆိုသလို
ကြ်ႏု္ပ္ အမ်ားျပည္သူသံုး အိမ္သာမ်ားအတြင္း ဝင္ရပါသည္။ သို႔တိုင္ ယခင္ကကဲ့သို႔ေသာ အေျခအေနမ်ိဳးကို
ႀကံဳရေစကာမူ ငယ္စဥ္အခါကာလမ်ားကကဲ့သို႔ သည္ေနရာကို ငါ ဘယ္ေတာ့မွ ေျခဦးမလွည့္ေတာ့ဘူး
ဟု မေတြးတတ္ေတာ့ဘဲ အင္း၊ ဘာမွ မရိွေသးတာထက္စာရင္ ဒါေလးရိွလို႔ ဝိတ္ေရွာ့လို႔ရတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့
ဟု ေတြးတတ္လာပါသည္။ ဤသည္မွာ အသက္က something is better than nothing. ဟု သင္ေပးလိုက္တာျဖစ္ပါသည္။
အသက္ကေလးရလာေတာ့ ယခင္ကလို ေခါင္းမမာႏုိင္ေတာ့။ သြားလို႔ရတံုး သြားထားမွ ဟု "ေယာနိေသာ
မနသိကာရ" ရပါေတာ့သည္။
"ေယာနိေသာ
မနသိကာရ" ဆိုသည္ကို အသင့္အတင့္ ႏွလံုးသြင္းတတ္ျခင္း ဟု ဘာသာျပန္ထားတာကို မွတ္သားရပါသည္။
အရာရာကို အဆိုးမျမင္တတ္ဘဲ ျဖစ္လာသမွ်အေျခအေနကို လက္ခံႏုိင္ေအာင္ ႏွလံုးသြင္းျခင္း ျဖစ္၏။
အမွန္တကယ္ပင္ ဤကဲ့သို႔ႏွလံုးသြင္းႏိုင္လွ်င္ ေနရထုိင္ရ အေတာ္အဆင္ေျပတာကို ေတြ႔ရပါလိမ့္မည္။
သို႔ေသာ္
"ေယာနိေသာမနသိကာရ" က "Something is better than nothing." ထက္
ပိုက်ယ္ျပန္႔လိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္ အေသအခ်ာမသိပါ။
ခုေနခါ
အထက္ပါကဲ့သို႔ေသာ အသုပ္သည္၊ မုန္႔ဟင္းခါးသည္မ်ားကို ကြ်ႏု္ပ္ဆံုဆည္းရပါမူ ထုိသူမ်ားကို
ရြံရွာစရာသတၱဝါမ်ားကဲ့သုိ႔ ျမင္မိေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ေၾသာ္ - သူတို႔ခမ်ာမလည္း ပရိေယသန
ဝမ္းစာရွာစားရတာ မလြယ္ပါလား ဟု ျမင္မိမည္ ထင္ပါသည္။ သို႔မဟုတ္ ဗိုက္အရမ္းဆာေနခ်ိန္
သူတို႔ဆီမွ ဝယ္စားလုိက္ျခင္းျဖင့္ အင္း၊ ဘာစားစရာမွမရိွတာထက္စာရင္ ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဟု
ေျဖသိမ့္ခ်င္ ေျဖသိမ့္ႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ သုိ႔တုိင္ ညစ္တီးပတ္တတ္ေတြကို အလြန္ရြံရွာတတ္ေသာကြ်ႏု္ပ္အဖို႔
သူတို႔ မုန္႔ဟင္းခါးကို စားဘို႔ရာမွာ ႀကီးစြာေသာ စိန္ေခၚမႈတစ္ခုေတာ့ ျဖစ္ေနပါလိမ့္ဦးမည္။
"ေယာနိေသာ
မနသိကာရ" တြင္ "အေကာင္းျမင္ဝါဒ (optimistic)" လည္း ပါမည္ထင္ပါသည္။
(ကြ်န္ေတာ္မွားခ်င္လည္း မွားပါမည္။) အရာရာကို အေကာင္းျမင္ဝါဒျဖင့္ ရႈျမင္၍မရႏိုင္ေသာ္လည္း
(ဥပမာ - လူသတ္မႈ၊ မုဒိန္းမႈတို႔ကို မည္ကဲ့သို႔ အေကာင္းျမင္ရပါမည္နည္း။) ကိုယ္ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ေသာအေျခအေနတြင္
အဲေလ၊ ငါမွမတတ္ႏိုင္တာ။ ကုသိုလ္ကံပဲေပ့ါဟု ကံကုိ ပံုခ်လိုက္ျခင္းအားျဖင့္ ကုိယ့္စိတ္ကိုယ္
ေျဖႏိုင္ပါသည္။ ဤသည္မွာ ကြ်ႏု္ပ္ ယခုက်င့္သံုးေနရေသာ တရားပင္ ျဖစ္ေတာ့၏။
ေတာ္ရံုတန္ရံုအစားအေသာက္မ်ားကို
ကြ်န္ေတာ္ ေခ်းမမ်ားတတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ တခါတခါ သူခ်က္ထားသည့္ ဟင္းမ်ားကို စားရတာ အေတာ္အဆင္မေျပပါ။
Something is better than nothing. ဟူသည့္တရားကို ႏွလံုးသြင္းမိသည့္အခါတြင္မူ ငွယ္၊
ပိုက္ဆံ မကုန္ဘဲ အဆင္သင့္စားလုိ႔ရတာပဲ ေက်းဇူးတင္ပါအံုးဟု သေဘာပိုက္ႏိုင္လာသည္။ အဲေလ
စားရတာ နည္းနည္းေတာ့ ကသိကေအာက္ ႏိုင္သေပါ့။
သားကုိေတာ့
-
"သား၊
ဒီကမၻာေပၚမွာ အာဟာရခ်ိဳ႔တဲ့မႈေၾကာင့္ တစ္ေန႔ကို လူေပါင္း ႏွစ္ေသာင္းတစ္ေထာင္ ေသေနၾကရသတဲ့။
မင္းအခုလို ဒီဟာေတြစားေနရတာ အင္မတန္ကံေကာင္းတယ္ ေအာက္ေမ့။ အဲဒီေတာ့ ဘာဘာညာညာေတြ ေျပာမေနနဲ႔ကြာ။
ႀကိဳက္သည္ ျဖစ္ေစ၊ မႀကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ စားသားစားလုိက္ပါ။"
- ဟု
ဆံုးမပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူမႀကိဳက္တာႀကီးကိုမူ အတင္းအက်ပ္ မစားခိုင္းပါ။
ထို႔အတူပင္
Netflix တြင္တင္မထားေသာေၾကာင့္ တခ်ိဳ႔ရုပ္ရွင္မ်ားကို အလကားမတ္တင္း website မ်ားမွ
ၾကည့္ရ၏။ အလကားပါဆိုမွေတာ့ ဘယ္ အရည္အေသြးေကာင္းပါမတံုး။ ရုပ္ရွင္ျပေနတံုး ဗီဒီယို ခိုးရိုက္ထားတာကို
ျပန္တင္ထားတာဆိုေတာ့ ခပ္ဝါးဝါးသာ ျမင္ရသည္။ ေအာင္မယ္ ေနာက္ခံစကားေျပာေတြ၊ ၿပိတ္သတ္ရီသံေတြေတာင္
ၾကားနိုင္ေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း Something is better than nothing. ဝါဒအရ ဒီေလာက္ၾကည့္ရလဲ
မဆိုးပါဘူးဟု သေဘာထားႏိုင္လာသည္။
ဤသည့္ဝါဒမွာ
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ငယ္စဥ္က ေတြ႔ခဲ့ရဖူးသည့္ -
ရိွတာေလးနဲ႔
ဝေအာင္စား
ရတာေလးနဲ႔
လွေအာင္ဝတ္
ဟူသည့္ဝါဒႏွင့္မ်ား
ဆင္တူေနမည္လားမဆိုႏိုင္။
ဘာပဲေျပာေျပာ
Something is better than nothing. (ဘာမွမရိွတာထက္စာရင္ ဒါေလးရိွတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့)
ဟူေသာ ဝါဒ မွာ ေနရထုိင္ရ စိတ္လက္ေပါ့ပါးေစပါသည္။
မိတ္ေဆြမ်ားအားလည္း
စမ္းသပ္က်င့္သံုးၾကည့္ၾကပါရန္ တုိက္တြန္းလိုက္ရပါသတည္း။
၂၅
ဇူလိုင္လ၊ ၂၀၁၉
No comments:
Post a Comment