ညက
ရုပ္ရွင္ႏွစ္ကား (1. The Red Sea Diving Resort, 2. Secret Obsession) ႏွစ္ကားၾကည့္ေနသျဖင့္
လင္းအားႀကီး မနက္ ၄း၃၀ မွ အိပ္သျဖင့္ ယေန႔မနက္ ၁၀ နာရီေလာက္က်မွ ႏိုး၏။ (အဘယ္ေၾကာင့္
သည္မွ်ေနာက္က်ရသနည္းဟူမူ လူအားလံုးအိပ္ၿပီ၊ တေလာကလံုး တိတ္ဆိတ္ၿပီဆိုမွ ရုပ္ရွင္စၾကည့္ေသာေၾကာင့္
ျဖစ္၏။)
ႏိုးႏိုးခ်င္း
Former ECC Colleagues whatsapp group chat မွ တီတီဆိုကာ သတင္းစကားဝင္လာ၏။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့
၂၀၀၈ တံုးက ECC project တြင္အတူလုပ္ခဲ့ၾကဖူးသည့္ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ဆံုးလို႔ဆိုပါလား။
နာမည္ကိုေတာ့ မၾကားစဖူး။ ကြ်ႏု္ပ္ မိတ္ေဆြလည္းမဟုတ္ပါ။ စာေရးရန္ ကုန္ၾကမ္းရွာေနသည့္
ကြ်ႏု္ပ္လည္း စင္ကာပူတြင္ အသုဘခ်ပံုကို တစ္ခါမွ မႀကံဳဖူးသည္ ျဖစ္၍ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္သြားလုိက္လွ်င္
အနည္းဆံုးေတာ့ သူတို႔လုပ္ပံုကိုင္ပံုေတြကို ျမင္ဖူးမည္၊ ဘာေတြလုပ္တယ္ဆုိတာ သိရမည္ ဟူေသာအေတြးႏွင့္
ဘယ္သူေတြသြားမတံုးဆိုေတာ့ ဦးသန္းဝင္းက သူလာမည္ဆိုသျဖင့္ ကြ်ႏ္ုပ္လည္း သြားရန္ဆံုးျဖတ္၏။
ဟိုေရာက္ေတာ့
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္တစ္ၿမိဳ႔တည္းသားခ်င္း မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ႏွင့္ဆံု၏။ ဟေကာင္၊ မင္းနဲ႔လည္း
သိတာပဲလား ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ကုမၸဏီတစ္ခုတည္းဟု ဆိုေလသည္။ အတိုခ်ံဳးရလွ်င္ အသုဘလိုက္ပို႔မည့္သူမ်ားကို
ဘတ္စ္ကားႏွင့္ ပို႔ေဆာင္ေလရာ ၃း၀၅ နာရီတြင္ မန္ဒိုင္းသုႆာန္သို႔ ေရာက္ေလ၏။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔ငယ္စဥ္ကမူ
ရြာမွ သုႆာန္ဆိုသည္မွာ လူေသတို႔ေနေသာအရပ္ျဖစ္သည့္ျပင္ သစ္ပင္ႀကီးမ်ား၊ ၿခံဳႏြယ္မ်ား၊
သစ္ရြက္ ေျခာက္၊ အဝတ္စုတ္တခ်ိဳ႔၊ ျမက္ပင္တို႔ျဖင့္ ရႈပ္ေထြးလို႔၊ ညစ္ပတ္လို႔။ တကယ့္ကို
ထိတ္စရာလန္႔စရာ ေနရာတစ္ခုျဖစ္ဘိ၏။ ညမေျပာပါႏွင့္။ ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ ျဖတ္သြားလွ်င္ပင္
ေက်ာထဲက စိမ့္တက္လာရသည့္ ေနရာလည္းျဖစ္၏။ သုႆာန္ထဲ ျဖတ္သြားၿပီဆုိလွ်င္ ေနာက္ကေနမ်ား
လွမ္းပုတ္လိုက္ေလမလား၊ ဟုိသစ္ပင္ကေန ေခါင္းက ပုတ္ေလာက္၊ လွ်ာႀကီး ခုနစ္ေတာင္ ေလာက္ႏွင့္
သဘက္ႀကီးမ်ား ေဇာက္ထိုးဆင္းလာေလမလား၊ ေျမႀကီးထဲက ဝုန္းကနဲ လက္ႀကီးတစ္ဖက္ထြက္လာကာ ငါ့ေျခေထာက္မ်ား
လွမ္းဆဲြလုိက္ေလမလား စသျဖင့္ ေတြးၿပီး ေခါင္းနပန္းႀကီးရသည့္ ေၾကာက္စရာအရပ္ျဖစ္၏။
ယခု
မန္ဒိုင္းသုႆာန္ကား ေၾကာက္ဘို႔မေျပာႏွင့္၊ ေပ်ာ္ပဲြစားထြက္ဖို႔ပင္ ေကာင္းေလေတာ့၏။ သစ္ပင္ကေလးမ်ားကို
လွလွပပ စိုက္ပ်ိဳးထားသလို ပန္းကေလးေတြႏွင့္ ေရပန္းကေလးေတြႏွင့္ ျဖစ္၏။ ေမ်ာက္ကေလးမ်ားမွာလည္း
တစ္ေကာင္ႏွင့္တစ္ေကာင္ လုိက္တမ္းေျပးတမ္းကစားလိုက္၊ ထိုင္ေနသည့္တစ္ေကာင္ကို ေက်ာသြားပုတ္လိုက္၊
ငယ္သည့္အေကာင္းကို အနည္းငယ္ ႀကီးသည့္ အေကာင္ေလးမ်ားက အၿမီးလုိက္ဆြဲလိုက္ျဖင့္ ကလူက်ီစယ္
ေနၾကေလ၏။
အင္း၊
သုႆာန္သြားၿပီး အသုဘကမၼ႒ာန္း ရႈခ်င္တဲ့ကိုယ္ေတာ္ေတြေတာ့ ဒြတ္ခပဲဟု ကြ်ႏု္ပ္မွာ မဆီမဆိုင္ပင္ေတြးမိေလေသာ
ဟူသတတ္။
အသုဘရႈမည့္
အေဆာက္အအံုႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တြင္ တရုတ္ ဘုရားေက်ာင္းလိုလို၊ ဘာလိုလုိ အေဆာက္အအံုမ်ား
တန္းစီ ေနတာေတြ႔ရ၏။ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ေတာ့ မီးသၿဂိဳဟ္ၿပီး ရသည့္ျပာမ်ားကို ေၾကြအိုးကေလးမ်ားႏွင့္ထည့္ကာ
အခန္းေလးမ်ား လုပ္ၿပီး သိမ္းထားသည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႔ရ၏။ ပထမ ေၾကြအိုးမ်ားကို
သြားၾကည့္ဦးမည္ ႀကံေသးေသာ္လည္း တက္လို႔ရမွန္းမသိ၊ မရမွန္းမသိ၊ အရမ္းမသြားရဲသျဖင့္
ေရွ႔မွ လွည့္ပတ္ၾကည့္ကာ ျပန္ခဲ့၏။ ေၾကြအိုးကေလးမ်ားတြင္ ပန္းကေလး မ်ားထိုး၊ စာရြက္ကေလးမ်ားဆဲြထားသည္ကို
ေတြ႔ရ၏။
ထိုအေဆာက္အဦမ်ားေဘးတြင္ ကရိန္းမ်ား၊ ေျမတူးစက္မ်ား အလုပ္ရႈပ္ေနသည့္ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းခြင္တစ္ခု ေတြ႔ရေလရာ ေနာက္ထပ္ ျပာအုိးသိမ္း အေဆာက္အဦမ်ားေဆာက္ေနတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ကြန္ျပဴတာဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ မည္သူ႔ကုိ မည္သည့္အခ်ိန္ မီးသၿဂိဳဟ္မည္စသျဖင့္ ေရးထား၏။ ငွယ္၊ ၃း၄၅ မွ ဆိုပါလား။ အၾကာႀကီးေစာင့္ရဦးမည္။ သို႔ႏွင့္ ကြ်ႏ္ုပ္လည္း ကုန္ၾကမ္းအတြက္ ဟိုဟုိသည္သည္ ေလွ်ာက္ကာ ေလ့လာ၏။ ဓာတ္ပံုရိုက္၏။
အသုဘရႈရန္
အခန္း (၄) ခန္း လုပ္ေပးထား၏။ အခန္းမ်ားမွာ လူ ၈၀၊ ၁၀၀ ခန္႔ ဆန္႔ေလာက္သည့္ ရုပ္ရွင္ရံုမ်ားလို
theater မ်ားျဖစ္၏။ ေရွ႔ဆံုးတြင္ ေခါင္းတလား တင္ရန္ စင္ေလးလုပ္ေပးထား၏။ တစ္ခန္းအတြက္
မီးသၿဂိဳဟ္စက္ တစ္ခုရိွ၏။ မီးသၿဂိဳဟ္မည့္ေနရာႏွင့္ အသုဘရႈမည့္အခန္းမွာ သီးသန္႔ျဖစ္ေသာ္လည္း
ဆက္ထား၏။
မီးသၿဂိဳဟ္မည့္ေနရာကို
ၾကည့္ေနစဥ္ တရုတ္ဘုန္းႀကီးတစ္ပါးဦးေဆာင္လ်က္ အဝတ္အစား အနက္မ်ားဝတ္ထားသည့္ လူမ်ား ႏွစ္ေယာက္တတဲြ
တန္းစီခ်ီတက္လာတာ ေတြ႔ရ၏။ ကြ်ႏု္ပ္လည္း သူတို႔အတန္းဆံုးေအာင္ေစာင့္ၿပီး သူတို႔ေနာက္ကေန
အသာ ကပ္လိုက္သြားရာ မီးသၿဂိဳဟ္မည့္ေနရာကို ေတြ႔ရေလ၏။ ထုိေနရာတြင္ လူမ်ားၾကည့္ႏိုင္ေစရန္
ၾကမ္းျပင္ကို နိမ့္ျမင့္ခံုတန္းေလး မ်ားသဖြယ္ လုပ္ေပးထား၏။
ေအာက္ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့
နိဗၺာန္ယာဥ္မ်ားတန္းစီ ရပ္ထားတာ ေတြ႔ရ၏။ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလံုး တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္းခ်မ္းလွ၏။
အမွန္ဆို
စင္ကာပူတြင္ လူမ်ားေသလွ်င္ ဘယ္သုိ႔လုပ္ရေၾကာင္း ကြ်ႏု္ပ္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဇႏၷဝါရီလက ေရးခဲ့ဖူးပါ၏။
ေအာက္ပါလင့္တြင္ ဖတ္ႏိုင္ပါသည္။
http://shwenyein.blogspot.com/2012/01/blog-post_2080.html
သို႔ေသာ္
ဤတြင္ေရးသားထားသည္မ်ားမွာ စာေတြ႔မွ်သာျဖစ္ၿပီး လက္ေတြ႔မူ ယခုမွ ျမင္ဖူးတာ ျဖစ္ပါသည္။
လွည့္ပတ္ၾကည့္ရႈေလ့လာၿပီး
အသုဘရႈမည့္အခန္းေရွ႔ကို ျပန္လာေတာ့ သရဏဂံုတင္မည့္ ဆရာေတာ္ႏွင့္ ကပိၸယမ်ား ေရာက္ေန သည္ကို
ေတြ႔ရ၏။ ဆရာေတာ္မွာ ဓာတ္ေတာ္တိုက္ဆရာေတာ္ျဖစ္ၿပီး လြန္ခဲ့ေသာ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုစာေလာက္
ကတည္းက ကြ်ႏု္ပ္တု႔ိႏွင့္ ရင္းႏီွးခဲ့ေသာ ဆရာေတာ္ျဖစ္ပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္မွာ အသက္ႀကီးေလ
နိဗၺာန္ႏွင့္ေဝးလာေလ ထင္ရ၏။ ယခင္က ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမ်ားႏွင့္၊ ဘာလႈပ္ရွားမႈ၊ ညာပဲြစသည္တို႔ႏွင့္
သိပ္မျပတ္ခဲ့ေသာ ကြ်ႏု္ပ္မွာ ယခုမူ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမ်ားကို တစ္ႏွစ္ေနလို႔ တစ္ေခါက္မွ
မေရာက္ျဖစ္ေတာ့ပါ။
သို႔ႏွင့္
ေန႔လည္ ၃း၂၄ နာရီတြင္ အေခါင္းတင္ထားသည့္ ဗင္ကားေလး ေရာက္လာ၏။ ေခါင္းကို ဟိုက္ေျဒာလစ္ျဖင့္
တင္/ခ်ႏုိင္ သည့္ ဘီးတပ္ တြန္းစင္ေလးေပၚတင္ၿပီး အသုဘရႈမည့္အခန္းထဲသုိ႔ တြန္းဝင္သြား၏။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔လည္း ဆရာေတာ္ဦးေဆာင္လ်က္ အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့၏။
အခန္းထဲတြင္
အားလံုးေနရာယူၿပီးေနာက္ ဆရာေတာ္က အသုဘရႈတရားအနည္းငယ္ေဟာ၊ ဗုဒၶံသရဏံ ဂစၧာမိ စသျဖင့္
သရဏဂုံ တင္။ အမွ်ေဝ။ ၄ နာရီေလာက္တြင္ ၿပီး၏။ ထို႔ေနာက္ လာေရာက္သူမ်ားကို ပန္းမ်ားေျခြေပးလ်က္
အသုဘရႈၾက၊ ပန္းမ်ားကို ေခါင္းတလားအတြင္း ထည့္ၾက၏။
ထို႔ေနာက္
မီးသၿဂိဳဟ္မည့္ေနရာသို႔ မသြားမီ မတ္တပ္ရပ္ကာ အခ်င္းခ်င္း အလႅာပ၊ သလႅာပစကား ေျပာၾက၏။
ကြ်န္ေတာ္ ဆရာေတာ္ေရွ႔ေရာက္ေသာ္ ေၾသာ - ဒါယကာႀကီး ဦးေအးၿငိမ္းလည္း လာသကိုး ဟုမိန္႔၏။
အင္း၊ ဆရာေတာ္ င့ါကို မွတ္မိေပသားပဲ ဟု ကြ်ႏု္ပ္မွာ ဝမ္းသာရ၏။
ေနာက္
အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ခ်ဥ္းကပ္လာကာ မေတြ႔တာၾကာၿပီေနာ္။ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္တုန္းက က်မ ကိုေအးၿငိမ္းကို
ဘြန္ေလးမွာ လာေတြ႔ဖူးတယ္။
ဗုေဒၶါ၊
အဲဒါမွ ဒိုးခ။ ကြ်ႏု္ပ္ သူ႔ကို မသိ။ သူ႔အမ်ိဳးသားျဖစ္ဟန္တူသူ အမ်ိဳးသားကလည္း ကြ်န္ေတာ္
safety လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္ေလ ဆိုေတာ့ ဘယ္သူလဲဟဲ့ ဟု အေျပးအလႊားစဥ္းစားရ၏။ နင့္ေမကလႊား၊ နည္းနည္းကေလးမွ
အရိပ္အေယာင္မေပၚ။ အဲ ဟဲဟဲ။ ဘယ့္နဲ႔လဲ၊ အဆင္ေျပရဲ့လား၊ အခုဘာေတြလုပ္ေနလဲ ဘာလဲ ႏွင့္
စကားေရာေဖာေရာ လုပ္ရ၏။ သို႔ေသာ္ ကြ်ႏု္ပ္မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲကို သူတို႔ဖတ္တတ္ပါလိမ့္မည္။
ဇေဝဇဝါႏွင့္ သူတို႔ကို ၿဖီးေနမွန္းရိပ္မိသျဖင့္ သိပ္စကားမေျပာ။
ထို႔ေနာက္
မီးသၿဂိဳဟ္မည့္ေနရာသို႔ တန္းစီသြားၾက၏။ ဒုတိယထပ္မွ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ၾကည့္ေနစဥ္ပင္ -
ေျမညီထပ္တြင္ခင္းထားေသာ
သံလမ္းေပၚ၌ ေခါင္းတလားတင္ထားသည့္ ထေရာ္လီ၊ အလိုအေလ်ာက္ ေရြ႔လ်ားလာတာကို ျမင္ၾကရ၏။
(အလုိအေလ်ာက္ ေရြ႔လာသည္ဆုိကာမွ်ျဖင့္ ေသသူက သူ႔ဘာသာသူ တြန္းလာသည္ဟု အေတြးမေခါင္ပါေလႏွင့္။
ရမုတ္ကြန္ထရိုးျဖင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ကြန္ျပဴတာပရိုဂရမ္ျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း ထိန္းထားတာျဖစ္ပါလိမ့္မည္။)
ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲတြင္မေတာ့
အေခါင္းကိုအတင္းဆဲြကာ ဆံပင္ကုိ ဖားလ်ားခ်လ်က္ "ဟင့္အင္း၊ ဟင့္အင္း၊ ေမာင္မသြားရဘူး။
ေမာင္သြားရင္ မ, လည္း လိုက္မယ္။ လႊတ္ၾကပါ။ က်မကို ဆဲြမထားပါနဲ႔" ဟု တက္မတတ္၊ ခ်က္မတတ္
အသားကုန္ ငိုျပခ်င္သူမ်ား ဤေနရာတြင္ အခြင့္အေရးဆံုးရံႈးမည့္အေရးေတြးၿပီး အမွန္တကယ္ပင္
ဝမ္းနည္းမိေလ၏။
ထို႔ေနာက္ေတာ့
မီးသၿဂိဳဟ္စက္တံခါးပြင့္လာကာ အေခါင္းကိုထည့္ၿပီး ပိတ္လိုက္ေလသည္။
ဤသည္ပင္လွ်င္
ေမြးဖြားျခင္းျဖင့္စတင္ကာ ရီျခင္း၊ ငိုျခင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပည့္ေစေသာ လူ႔ဘဝဟူသည့္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္၏
နိဂံုးကမၸတ္ အဆံုးသတ္ ျဖစ္ေလေတာ့၏။
ဘတ္စ္ကားေစာင့္ေနစဥ္
ေခါင္းထဲျဖတ္ကနဲ ဝင္လာ၏။ ဟိုက္ေရာ၊ သူတို႔ကိုး ဟု ဟိုအတဲြကို မွတ္မိေလေတာ့သည္။ ထို႔ေနာက္
ပဲႏို႔ တစ္ဘူးကို ေဖာက္ေသာက္လ်က္ သူတို႔ႏွင့္ စကားစေနေျပာရေတာ့၏။ ဟူး၊ ေတာ္ပါေသးရဲ့။
ဒီလို
ေအးေအးေဆးေဆး၊ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းဆို မေကာင္းဘူးလားဗ်ာ။ ရန္ကုန္က အသုဘပို႔တာေတြကေတာ့
ဆူညံ ပြက္ေလာကို ရိုက္လုိ႔။ ကမၻာပ်က္တာက်ေနတာပဲ။ စိတ္ပ်က္စရာ ေကာင္းတယ္ဗ်ာ ဟု ကြ်ႏု္ပ္မိတ္ေဆြ
ဦးသန္းဝင္းက ညည္းပါသည္။
ဤသည္ကား
ကြ်ႏု္ပ္ယေန႔ ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္သြားျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေပေတာ့သတည္း။
ေက်းဇူးတင္ပါသည္။
ေအးၿငိမ္း
၂ ၾသဂုတ္လ၊
၂၀၁၉
ဟဲ့
ေကာင္ေလးေတြ၊ ဘာ။ ေက်ာင္းအေၾကာင္းလည္း တစ္လံုးမွမပါဘဲ ဘာေၾကာင့္ ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္ျဖစ္ရတယ္။
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို
ဆယ္ေခါက္သြားတာထက္ အသုဘကိုတစ္ေခါက္သြားတာက တရားရစရာ ပိုမ်ားတယ္လို႔ ဆိုသဟဲ့။
အဲသဟာေၾကာင့္
မသာတစ္ေခါက္၊ ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္လို႔ ဆိုသဟဲ့။
နင္ရို႔ေျပာရတာ
ေမာပါ့။
ငါေတာ့
ေနာက္ထပ္ ေက်ာင္းကို ဆယ္ေခါက္အသြားရ သက္သာသြားၿပီ။ ဟိ။
No comments:
Post a Comment